Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '14

 
Kategori
İnançlar
 

Hacer el-Esved

Hacer el-Esved
 

Hacer-el Esved taşının ne olduğunu hep merakla düşünmüşümdür. Neden bu şekildedir. Neden Hz. İbrahim bu taşı Mekke nin duvarına koydu, bu kadar değer verdi?...Hz. İsmail bu taşı nereden buldu? Geçmişi hakkında kesin hiçbir bilgi bulunmayan bu taş neydi? Neden düz veya başka bir şekilde değil de içi oyulmuş çukur ve bir çanak şeklinde?!... Sanki bir çömlek gibi...! Bu taşın bazı kimseler tarafından cennetten geldiği söyleniyor…

Dikkat edilirse, içi oyuk bir çanak şeklinde. Belli ki bir işe yaramış...Bence bu taş insanlığın doğum yeridir. Melekler, Hz. Adem’in çamurunu bu taş çömlek içerisinde yoğurdular ve Ademi çamurdan yaptılar. Sonra Hz. Adem in ruhu cennetten dünyaya gönderildiğinde bu çamura Allah tarafından üflendi. Dolayısıyla insanlığın doğuşu başladı.  

Hz. Muhammed’in o taşı öpmesinin, çok büyük bir önemi vardır bence. O düz bir taş da olabilirdi ama değil. Özellikle içi oyulmuş bir taş! Kim, neden oymuş o taşın içerisini? Belli ki o taşın içerisi bir işe yaramış!...

Uzun yıllar düşündüm ve bu sonuca varabildim. Başka bir olasılık bulamadım. Çünkü net ve mantıklı başka bir bilgi hiçbir yerde yok. Buna belki gülersiniz, belki kabullenirsiniz ama ben böyle düşünüyorum…Yaklaşık 50 santimetre olan bu taşın bazıları tarafından da bir meteor parçası olduğu iddia ediliyor, bilemem, o da sadece bir iddia...

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..