Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Haiku.179 : Kamil

Haiku.179 : Kamil
 

phawker.com


Horlama felaket bir olay. Eşlerden hangisi horluyorsa, ötekisine hayat haram; özellikle geceleri; artık uyuyabilir mi, yoksa anlaşarak odaları mı ayırırlar, kendileri bilir.

Ama işin bir de her iki çiftin birden horladığı durumlar vardır... İşte buna "çifte kavrulmuş" denir ki, artık bu durumda ya saç saça, baş başa sabaha kadar kavga ederler: Sen az horladın, ben az horladım diyerek.. Veya kaderlere razı olarak , "Allah da bana bunu kısmet etti ,"diyerek ve kulaklarına birer sıkı pamuk tıkayarak sabahı sabah etmenin yollarını ararlar. Tabii arada bir tepişmezlerse.

Diğer yandan işin bir diğer yönü de eşlerden birinin horladığını inkar etmesidir. "Ben hiç horlamıyorum ki.."

"Nasıl horlamıyorsun, sabaha kadar ben niye yatağın içinde dimdik duruyorum, öyleyse??"

"Ben kendimin horladığını şimdiye kadar hiç duymadım.."

"Aman ne komik..!"

Tabii, bunun da ötesi, şimdi duvarları kağıt gibi olan evlerde, komşulardan birinin veya ikisinin birden horlamasıdır.. Aman yarabbi... Apartman aslında bu durumda bir kakafoni arenasına dönmüş demektir."

 

Sabahlayin selamlaşırlar:

"Sabah şerifleriniz hayırlar olsun Kamil Bey. Hayrola  pek iyi uyumamışa benziyorsunuz.."

"Vallahi azizim, bir sivrisinek vardı, sabaha kadar öylesine gürültü yaptı ki.. Değme gitsin."

"Siz iyisiniz İnşallah??"

"Ne olsun..Olduğu kadar..!"

 

Alan size bu kadar lafın üzerine ,  "Horlama" üzerine bir Haiku: 

 

Haiku: 179

 

Kamil Efendi çok horluyor

Duvarlar da kağıt gibi

Bütün gece horlaşıyoruz..

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..