Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Hak aramak hainlik değildir

Hak aramak hainlik değildir
 

Resime Bakarsanız Hainin Kim Olduğunu Görebiliriz


Türkiye davasında haklı. Ulusal düzeyde Türkiye kendini korudu. Buraya kadar her şey normal. 

Fakat Rusya farklı bir tepki veriyor. Ruslar ve Ruslar gibi düşünenler Türkiye'yi suçluyor. Onlara şunu soruyorum. Suriye Türk Uçağını düşürdüğünde ne tepki verdiniz?

Ruslar şimdi Türklere nefretlerini kusuyorlar. Masumlara, işyerlerine, resmi binalarına saldırıyorlar. Sizce bu dostça bir tutum mu? Tarihin raflarında kalmış hainliklerini ortaya çıkarıyorlar sizce bu dostça bir tutum mu? Spora ve sivil hayata nefretlerini yansıtıyorlar sizce bu dostça bir tutum mu? Türkiyenin terörist ilan ettiği gruplara yardım ve yataklık ediyorlar sizce bu dostça bir tutum mu? Türkiyeyi Ermeni Meselesi ile tehdit ediyorlar, Ayasofya'yı yeniden kilise yapın diyorlar sizce bu dostça bir tutum mu? Daha neler neler. 

Dostluk demek komşunun kümesine her defasında tekrar girmek değildir. Dostluk demek sivillere masumlara saldırmak değildir. Dostluk demek dostun düşmanını sıvazlamak değildir. 

Rusya'nın Suriye'de işi ne. Suriye onun kardeşi mi, vatandaşları mı veya soydaşları mı var ya da sınırı mı var. Hayır. Rusya Suriye'de ne amaçla bulunuyor. Bunu bir açıklasın uluslararası kamuoyuna.

Ukrayna'da aynı cinliği ve iki yüzlülüğü gösterdi. Hadi orda soydaşları var dedik. Kırım'ı kopardı. Bu yüzsüzlüğünü dünya gördü. Peki Suriye senin neyin. Suriye bizim ve bizim soydaşlarımız yaşıyor. Buna rağmen biz Suriye'nin topraklarına göz dikmedik ve dikmeyeceğiz de. Masum insanlar katledilmekte. Soydaşlarımız katledilmekte. Teröristler ülkemize buradan saldırmakta. İşte bun nedenledir ki biz Suriye ile yakından ilgileniyor ve haklı davamızın peşinden koşuyoruz. Rusya, İran bunu anlamak zorunda.

Ama işin boyutu değişti. Rusya Deaşın petrolünü almakla meşgulmüş. Esas amaçları buymuş. Bunu da gizliyormuş. Bunu yaparken de bizleri Deaşla işbirliği yapmakla suçluyor. Bu nasıl bir ikiyüzlülüktür. Bu nasıl dostluktur.

Türkiye Milleti ve Devleti ile haklı davasında dimdik ayaktadır ve kararlıdır. Biz dostlarımızla dost düşmanlarımızla da düşman olacak kadar mert bir Milletizdir. Masumlara değil hadlerini bildirileceklere hadlerini bildiririz.

Anlayanlara. İçimizdeki hainlerin aklı başına bir gün gelir. Geldiği zaman kafalarını taştan taşa vuracaklar ama...

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..