Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Haksız mıyım?

Haksız mıyım?
 

Oturalım oturduğumuz yerde


Ben en sevdiğim masal kahramanı olan POLYANNA'yı

Uzun zaman önce çok uzaklara göndermiştim.

Geri çağırdım bugün onu.

Şu an iyimserliğim tavan yapmış durumda

Ama haksız mıyım?

Öyle ya da böyle kalabalıkların vardır bir bildiği!

Mademki benim güzel ülkemde herkes mutlu ve müreffeh.

Anormal olan ben ve benim gibi olanlar diye düşündüm.

Oturalım oturduğumuz yerde

Bizler çiçeklerle, böceklerle, toprakla, kuşlarla uğraşalım

Ve artık mümkünse konuşmayalım

Çünkü zaten kimse bizi duymuyor

Dinlemiyor .

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..