Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hangisi Daha Uzak

Hangisi Daha Uzak
 

“memleket mi, yıldızlar mı, gençliğim mi daha uzak”


Ah şu giriş cümleleri, bitiriyor beni; söze başlamak gibi, başlayınca gerisi gelecek ama nasıl başlamalı bilemediğimden, bende böyle bir giriş yaptım…

Bir sonbahar sabahı, yokuş aşağı yürürken, yüzümü tüm sıcaklığıyla ısıtan güneşinde etkisiyle, “seher yeli çık dağlara,  güneş topla benim için”  şarkısını zıplaya zıplaya söylerken anımsıyorum kendimi…  bir çocuk için efsane olabilecek iki satır.  Çocukken, sonbahar da bundan daha iyi ne söylenebilirdi ki…

Sonra zaman aktı aktı…Ben büyüdüm ve bir gün ,  güneşin sıcaklığıyla ısındığım, seher yelinin dağlara çıkıp, güneş topladığı,  memleketimden ayrıldım…

Artık, gecenin karanlığında, yıldızlara bakıp, “memleket mi, yıldızlar mı, gençliğim mi daha uzak”  diye yeni bir şarkı söylüyorum… sonbahar'da bundan daha iyi ne söylenebilir ki…

Memleket mi?

Yıldızlar mı?

Gençliğim mi?

Hangisi daha uzak ?

İyi ki yıldızlar daha uzak…

İyi ki gençliğimin uzaklığı, yıldızları geçemeyecek.

 

https://wordpress.com/post/hayatguzelse.com/508

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....