Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '15

 
Kategori
Üniversiteler
 

Harran Üniversitesi Sosyal Sorumluluk Topluluğu Başkanı Veysel Büyükkılıç ile...

Harran Üniversitesi Sosyal Sorumluluk Topluluğu Başkanı Veysel Büyükkılıç ile...
 

veysel


Harran Üniversitesi Sosyal Sorumluluk Topluluğu Başkanı  Veysel  Büyükkılıç “EMEKSİZ EKMEK OLMAZ neye emek verirseniz onu başarırsınız bende kendimi geliştirmek için emek veriyorum ve karşılığını alıyorum”

SORU- Bize kısaca kendinizi  tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz  bugüne kadar?

VEYSEL  BÜYÜKKILIÇ- Merhaba Ben VEYSEL BÜYÜKKILIÇ ;

15.07.1994 tarihinde Şanlıurfa’ya merhaba dedim. Ben 8 yaşında hayata atıldım. İlk Olarak Kırtasiyede çalışmaya başladım. İlk ve Orta Okulumu Hatice GELENER ilk öğretim okulunda okudum. Liseyi Şanlıurfa lisesinde okudum sayısal bölümü mezunuyum lise hayatım hep dolu dolu geçti . Lisede okulun Onur Kurulu Başkanıydım. Lisedeyken Sivil toplum kuruluşlarıyla tanıştım ve kendimi geliştirmeye başladım. Ve şu anda Harran Üniversitesi Eyyübiye Kampüsü Sosyal Bilimler MYO İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI Öğrencisi olarak devam etmekteyim öğrenciliğime Paramı YÖNETEBİLİYORUM Projesinin Eğitmeniyim, Kızılay Tarafından düzenlenen ilk yardımcılık eğitimine katılarak İlk yardımcılık  unvanını kazandım ve bir çok eğitim ve projelere katılarak belge aldım. Şiir Yazarım ve Şiir yorumlarım, Sesime güvenirim. Bu güne kadar hep tecrübe ediniyordum çağrı merkezi sektörü bankacılık sektörü gibi çalışmalarda yer edindim hepsinde çalıştım ve kendime en uygun meslek olarak İşletmenin olduğunu düşündüm ve doğru yolda olduğumu kesin olarak dile getirdim.

SORU-Neden İşletme? Neden Urfa? Bu okulu tercih etmeden önce ve şu an duygularınız arasında ne fark var?

VEYSEL BÜYÜKKILIÇ- İşletme bölümünde kendimi huzurlu hissediyorum ve çalışmalarımı geliştirebileceğimi biliyorum bu sektörde işletme bölümünde kendimi daha fazla geliştirip ve bankacılık sektöründe Müdürlük mecrisine yükselmek

Neden Urfa Çünkü Urfa’yı seviyorum Harran Üniversitesinin Olması da büyük bir avantaj yaşadığım memleket ve her şeyini bildiğim bir il bu yüzden ŞANLIURFA

Üniversiteyi tercih etmeden önceki duygularım tarif edilemez derecede  güzeldi zorlu bir maratondu çalışmak kazanmak başarmak . Üniversiteyi kazandığımdaki duygu ise gerçekten hiçbir şekilde tarif edilemez mükemmel derecede sevinç mutluluk ve başarıydı benim için yani kısacası fark çok var ve bu farkların oluşması çok güzel


SORU- Kulüple  tanışma hikayenizi anlatır mısınız? Öğrenci kulübü ile ilgilenmek size ne  katkı sağladı?

VEYSEL BÜYÜKKILIÇ- Ben ilk olarak Şanlıurfa GAP GENÇLİK VE KÜLTÜR EVİ ve KALKINMA AKADEMİSİ gibi sivil toplum kuruluşları ile tanıştım çok güzeldi. Benim için acemice katıldığım kültür evinden başarılı mükemmel dolu dolu olmak gerçekten mutluluk veriyor. Ardından üniversiteye başladım ve bir çok faaliyetlerde yer aldım ve neden benim bir topluluğum olmasın dedim ve çalışmalara başladım HARRAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL SORUMLULUK TOPLULUGU’NU kurdum Şuanda Topluluğumun BAŞKANIYIM

Kulüplerle ilgilenmek çok katkı sağladı kendimi geliştirmemde etken yeri çok büyük ben topluluk sayesinde bir çok projeye katıldım ve şuanda Habitat Kalkınma Derneğinin yürütmüş olduğu PARAMI YÖNETEBİLİYORUM PROJESİNDE Eğitmenlik ünvanım bulunuyor 1200 kişiye eğitim verdim ve vermeye devam ediyorum. Birçok belgelerim oldu bunlar bana çok yarar sağladı. Projelerde yer edindim AB GAP’IN YENİ YÜZÜ KADINLAR projesine katılarak youtpass belgesi kazandım

SORU- Kulüp olarak bugüne kadar neler yaptınız?

VEYSEL BÜYÜKKILIÇ- Topluluk olarak bugüne kadar bir çok proje yaptık üniversitemizde paramı yönetebiliyorum eğitimi verdik 1200 kişiye, Üniversitemizi ağaçlandırma çalışmasında bulunduk fidan diktik, Sanatçı Öykü GÜRMAN’ı ŞANLIURFA’ya getirttik, Üniversitemizde mezuniyet iptal edildi fakat biz kampüste bunu tekrardan canlandırdık ve tören yürüyüşü yaptık

SORU-  Bundan sonra neler yapacaksınız kulüp olarak ?

VEYSEL BÜYÜKKILIÇ- Yeni dönemde Yeni projeler olacaktır bazı sivil toplum kuruluşları derneklerle ortaklık yapıp sesimizi daha çok duyuracağız ve daha çok faaliyet yapmayı hedefliyoruz

SORU-  Gençler genelde çekingen  iletişim sevmeyen insanlar siz ise aktif ve  girişken   insansınız   .Bunun  hayatta  size  ne gibi katkıları oldu?

VEYSEL BÜYÜKKILIÇ- Teşekkür ederim öncelikle,

Öncelikle bir konuya değinmek istiyorum insanlarımız oturduğu yerde işin ayağına gelmesini istiyor hiçbir çaba araştırma yapmıyorlar bu çok yanlış bir şey sonra da kalkıp iş yok diye isyan ediyorlar ve bu torpil işlerine yöneliyorlar ondada adam kendini nasıl geliştirecek meçhul. Bir işe başvurduğumuzda adamlar bizim diksiyonumuza tecrübelerimize bakıyor bir taraftan her belgesi olan çok tecrübesi olan dili kuvvetli bir kişi var diğer yandan ise pasif oturup sadece iş isteyen biri var siz olsanız kimi seçersiniz ?

Ben bu tür durumlara düşmemek için çok çalıştım kendimi çok geliştirdim şuan eksiklerim yok mu tabii  ki var bu eksiklerimi tamamlamak için çabalıyorum. İnsan öncelikle kendine güvenmeli bence ve bir işten korkmamamız gerek eğer korkarsak başaramayız çaba sarf etmemiz gerek hayatta da bu önemli zaten ve mutlaka İşe kendimize emek vermemiz gerek EMEKSİZ EKMEK OLMAZ neye emek verirseniz onu başarırsınız bende kendimi geliştirmek için emek veriyorum ve karşılığını alıyorum.

SORU- Sosyal   insan olmaya önem  veren öğrenci ile vermeyen öğrenci arasında ne farklar var sizce?

VEYSEL  BÜYÜKKILIÇ- Sosyalliğe önem veren öğrenciler her zaman kendine güvenirler özgüvenleri artar çalışmalarda faaliyetlerde ve en önemlisi bir konu hakkında daha dikkatli ve daha etkili çözümler fikirler sunarlar .Sosyallik adı üstünde hayatın tozunu yutmuşlardır bu tür öğrenciler kişiler her zaman başarır.Girişken aktif insanlar arasında etkili iletişimi kuvvetli olurlar.

Önem vermeyen öğrenci pörtföyü ise özgüven eksikliği çoktur insanlar ortamında çekimser davranışlar başaramama kaygısı gibi özellikler şiddetli derecede vardır. Ama bunları başarmak insanın elindedir unutmayın herkes önceden hiçbir şeyi bilmez hepimiz eşitiz fakat sosyal olan kişiler kendilerini geliştirerek aktif ve girişken olmuşlardır bunu sizde yapabilirsiniz arkadaşlar asla pes etmeyin

SORU-  Bölüm, Fakülte ve  Üniversitenizin gelişimi için neler önereceksiniz? 

VEYSEL BÜYÜKKILIÇ- Üniversitemizin gelişmesi için öncelikle fikirlerin değişmesi gerek gençlere olanak ve imkanları sağlamaları gerek önlerine geçip engel olacaklarına yanlarına geçip omuz omuza mücadele etmeleri gerek diye düşünüyorum ve FAALİYETLERE PROJELERE DESTEKLERİNİ esirgememelerini isteriz gerek HARRAN ÜNİVERSİTESİNİN , ŞANLIURFA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NİN VE KÜLTÜR MÜDÜRLÜĞÜ gibi kurumların bizlere öncülük etmelerini isteriz

SORU- Bu bölümü tercih etmek isteyen   gençlere neler önereceksiniz?

VEYSEL BÜYÜKKILIÇ- İşletme bölümü Sosyalliğe açık bir bölümdür sadece sırf bir bölüm değil bir işletmeci muhasebeci, müdür, yönetici, satış danışmanı, halkla ilişkiler, pazarlama, büro yönetimi gibi bölümlerin hepsini yapabilir tek çatı altında birleşen bir bütündür ben bölümümden memnunum

Memnun olmayan kişiler sadece aktif olmayı başaramamışlar çabalama yetileri zayıf kişilerdir kendinizi hangi bölümde hangi sektörde geliştirirseniz çok başarırsınız unutmayın. Önce HEDEFLEYİN SONRA HEDEFE DOGRU İLERLEYİN

Bu keyifli Röportaj için çok teşekkür ederim TURAN Bey iyi çalışmalar.

VEYSEL BÜYÜKKILIÇ

https://www.facebook.com/vyslbyklc

https://twitter.com/veyselbuykkilic

Instagram: veyselbuyukkilic

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..