Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Hayal kırıklığı

Hayal kırıklığı
 

Ne zaman hayal kırıklığına uğrasam bunu başarısızlık olarak yorumlamışımdır. “O” kişiler üzerinde yanılmalarım, benim başarısızlıklarım derdim. Ama artık yaşadığım şeyler, durup bir kendimi dinlemem gerektiğini hissettirdi ve  bu konuya olan bakış açımı değiştirdi. Artık şunu söyleyebiliyorum:  Hayır, bu bir kayıp değil. Benim daha dik durabilmem için olan şeyler...!

Evet hayal kırıklığı yaşamalıyım. Gardımı alıp, hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum demenin pek de önemi yok.

En yakın arkadaşım dediğim kişiler, asla o böyle bir şey yapmaz dediğim kişiler benim onlara bakış açım dolayısıyla hayal kırıklığı yaşattılar. Yani o dediğim kişiler usta bir oyuncu olmanın yanı sıra ben öyle görmek istediğim için hayal kırıklığına uğrattılar.

Artık hayallerim suya düşecek diye kaygılanmıyorum. Çünkü, onlar düşe düşe yüzmeyi öğrenmiş, der Cemal Süreya. Evet: Hayal kırıklığı kaybetmek değildir. Hayallerimiz olacak, hayal katillerimiz... Ve biz o hayal katilleri sayesinde tam manasıyla biz olabileceğimiz... Ben daha güçlüyüm, daha bir kendinden emin... İyi ki var “O” hayal katilleri... :))

Sevgiler,

 
Toplam blog
: 40
: 372
Kayıt tarihi
: 09.09.14
 
 

Balıkesirliyim. Kocaeli Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde lisansımı, Marmara Üni..