Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '17

 
Kategori
Anılar
 

Hayaller

Hayaller
 

Bir caddede yürüyordum… Kalabalık bir cadde. İnsanların yüzlerine bakıyorum ve baktıkça bildik hisleri duyumsuyorum. Sıkılmışlık, umutluluk, umutsuzluk halleri… Biri telefonda konuşuyor bağırış çağırış. Ağlıyor bir yandan. Rüzgâr kadının saçlarını dağıtırken, parmaklarının arasındaki sigaranın küllerini savuruyor sağa sola. Sağ tarafıma doğru baktım. Sokağın başında Yeşilçam Sokağı yazıyordu.

Devam ettim yürümeye… Bir şans biletçisi vardı. Umut satıyordu “bol şans” diyerek. Birkaç adım sonra önümde bir kız bir de oğlan belirdi. O kadar yüksek sesle konuşuyorlardı ki çok güzel bir olayı paylaşır gibilerdi birbirleriyle. Sonradan anladım ki biletçi amcadan bilet almışlardı. Yüzündeki buruşuklardan oluk oluk umutsuzluk akan amca onları sevindirmişti. Belki uzun sürecek bu sevinç belki de “bir dahaki sefere” denilecek bilet yırtılırken…

Kız yanındakine; çıkarsa eğer estetik yaptırırım diyordu gülerek. Oysaki daha yirmili yaşlarının başındaydı ve estetiğe ihtiyacı yoktu. Hoş şimdi estetik bir kusuru kapatmak için değil kusur sahibi olmak için yaptırılıyor. Hiçbir şey olmasa dudaklar şişiyor. Herkesin hayali oyuncak bebekler kadar kusursuz olmak sanırım. İnsan “kendi” olmanın keyfini sürmek yerine risk almayı ve sonunda ona sunulacak olan yeni güzelliği keşfe çıkıyor belki de.

“Daha ne kadar güzel olabilirim”

Hayallerimi kimse botoksla şişirmesin. En az “gezen tavuk” kadar özgür olsun. En fazla bir gıdım fondöten ve rimel, tamam allık da olsun.

Hayallerimiz de bir çeşit makyaj malzemesi gibi. Umudun doğurduğu hayaller… Dünyamızı süsleyen ve bizi bir adım daha ileriye götüren biricik hayallerimiz…

Sonra ne mi yaptım Galata'ya inmeden önce Terkoz Pasajından bir kaç yırtık tişort, kazak alıp çıktım. Mübarek pasaj. Sen hiç kaybolma hep orada kal olur mu :) 

 

 
Toplam blog
: 47
: 145
Kayıt tarihi
: 24.10.17
 
 

Ege'li biri... ..