Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '18

 
Kategori
Yolculuk
 

Hayata Bir Hareket Çek

Hayata Bir Hareket Çek
 

SIKIYSA YAKALA


Yapmam gereken tek bir şey kalmıştı aslında. Çantamı alıp gitmek. Ama nereye gittiğimi bilmeden gitmek... Bir kara tren bulmalıyım kendime, bacasından bembeyaz bulutlar savuran, çuf çuf sesi çınlamalı kulağımda .. Kocaman camından bu sefer ben izlemeliyim hayatı. Sürekli kayan hayatI ..
 
Bana çok iyi gelecek .! Bugüne kadar basamak basamak, nefes nefese bindirdiğim günleri, acı hissetmeden hızlıca geçmek fikri... Hile yaparak level atlamak gibi bir şey .! Yani sizce de şahane değil mi..?!
 
O camdan bakarken, fotoğraf sürekli değişirken; "bak geçiyor bana hiç dokunmadan" hissini yaşamak istiyorum . 
Camı aşağıya çekip fütursuzca
-Hadi yakala beni hayat..! Bak senden daha hızlıyım..!
diye haykırmak etrafa rast gele !. Bir de utanarak da olsa hareketimi çekip hayata yakalanmamanın verdiği müthiş mutlulukla kahkahalar atmak istiyorum kendime !.
 
Yahu kaçtım ben sonunda ! Başardım işte ! Yıllardır odamın sağ köşesinde hiç yerinden kıpırdatmadığım, geçen yıllarda kırmızı rengi pembeye değişen “Acil Kaçış” çantamın, sapını kavrayıp çıktım evden nihayet..! Bakmadan arkama..!
 
Aslında beşinci adımımda durdum. Yani yine kaçamadım !. O kara tren, çuf çuf sesi, hepsi çantamın sapını kavrayıp attığım 5 adım arasında öylece kaldı. Çünkü oda geliyordu ardımdan. Nereye gitsem peşimden gelecekti belli ki. Sorgusuzca, tek kelime etmeden sonuna kadar yanımda olacak biri varmış meğer, şu an benim 2 adım gerimde benimle duran.
Hissediyordum o heyecanlı nefesini. Onu bırakıp gideceğime hiç ihtimal vermediğinin inancı beni olduğum yere çaktı aslında. Doğru ya hüzünlerimi en iyi o hissetmez miydi hep ? gözyaşlarıma dokunurdu gözleriyle. Ben de ona bakınca tuhaf bir şey olurdu . Her defasında tatlanırdı sanki acım . Ben gülümseyene kadar sarsıp dururdu beni gıdıklardı herhalde çünkü ben gülerdim sonunda. gülümsedim ben ona, o da bana ..
 
Benden hiç bir şey istemedi. Benden hiç bir şey götürmedi. Benden tek bir şey çalmadı. Mutluysam o gün, o da benimle keyiflendi. Ağladığımda beni iyileştirdi. Meğer asla yalnız değilmişim.! Her gün baktığım, göremediğim sen ..
 
Fırtınam benim..! Benim koca ayaklı aslan parçam..! Can yoldaşım..!
 
Gidemedim elbette. Ama gitmekten vazgeçtiğim için değil. Ee malum artık iki kişi olunca hazırlıklar da daha uzun sürüyormuş..!
3 ayın sonunda bulup satın aldığımız vosvosumuza oğlumla atlayıp, uzun bir yolculuğa çıktık. Ve gönlümüz nereye istediyse oraya doğru yol aldık. Bu arada ben yine hareketimi çektim hayata ve
– SIKIYSA YAKALA BİZİ
diye haykırdım ..!
 
 
Toplam blog
: 8
: 951
Kayıt tarihi
: 26.05.09
 
 

"İstanbul Üniversitesi Fransız Dili ve Edebiyatı Mezunu."   ..