Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '14

 
Kategori
Kitap
 

Hayatın her Tonu’nda Topkapı Şifresi'ni konuştuk.

Hayatın her Tonu’nda Topkapı Şifresi'ni konuştuk.
 

NAZAN ŞARA ŞATANA- ŞEBNEM ÖREN


Bir güzel kız, bir güzel anne adayı, bir güzel programcı, bir güzel ev sahibi. Şebnem Ören

Beykent TV’nin HAYATIN HER TONU’nun konuğuydum.

Konumuz TOPKAPI ŞİFRESİ’ydi.

Hamdolsun kitabım sevildi,

Hamdolsun kitabım okunuyor.

Hamdolsun okurlarım emeklerimin farkına vardılar.

Benim kıymetli televizyoncu dostlarım beni kanallarına, programlarına davet ediyorlar:

“Nazan Hanım buyurun kitabınızı anlatın.”

Anlatıyorum elbette. Şanslıyım çoğu ben gitmeden kitabı almış ve okumuş oluyorlar. Kitabı okuyanın heyecanını görmek beni gerçekten duygulandırıyor, sorular hoşuma gidiyor ve birde güzel olduğunu söylemiyorlar mı?

Bir yazar başka ne ister ki?

Şebnem Ören’i yıllardır tanıyorum.

Gerçek bir hanımefendidir. Çizgisini hiç bozmadı. Her zaman başarılı programlar yaptı, yapmaya devam ediyor.

Şimdi de büyük bir heyecanın içinde.

Kırk bin kere maşallah, Allah’ın izniyle anne olacak.

Çok seviniyorum. Allah’ım nazarlardan korusun.

O dünya güzeli bir anne olacak, buna inanıyorum.

Benim bundan sonra çıkacak kitabıma kadar o çoktan anne olmuş olur inşallah ve ben yine Hayatın Her Tonu'nda olurum.

Hayatın Her Tonu, hepinize, hepimize güzellikler getirsin.

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....