Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Hayda, kabusa bak!

Hayda, kabusa bak!
 

Artık arkama bakmayacağım dedim.
Ben seçtim vekili tanımadı, şaşırdım.
Nedenini bile soramadım ona sır oldu...
Tanemi! Kiloyla mı dedim o gel anlaşırız dedi.
                      ****
Hele bir görem dedim, sayın vekilimi,
Sekreter insaflı çıktı, iş şalgamla bitti,
Biti bittide canıma yetti, tekme yedim. 
Tanemi! Kiloyla mı dedim o gel anlaşırız dedi.
                     ****
Akşam kuru yemiştim gece sıkmış beni, 
Allah’ım bu nasıl bir azap ki, canıma yetti.
Yaşadığım rüya imiş, bu kadar azap yetti.
Rüya tabirine telefon ettim o da gel anlaşırız dedi. 

                      2015

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..