Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '17

 
Kategori
TV Programları
 

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy TRT Espanol’a Haber Oldu

Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy TRT Espanol’a Haber Oldu
 

Artık yaşasın diyorum!

 TRT Espanol Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy hayranlarının çılgınlığını satırlarında yer vermiş. Amerika Merkez (ABD), Amerika Latin, Orta Doğu, Sırbistan, Romanya, Bulgaristan, Yunanistan, İspanya, Pakistan, Hindistan. HazCag fanlarının WTT olduğu haberine değinmiş.

Katılan ülkeleri (1) biraz eksik bildirmiş ama olsun, keşke bazıları gibi yazımdan alıp yazsaymış (ismimi belirtmeden yazımdan alanlara selam olsun). Hayranlar bu savaşa devam edecekler, gün geçtikçe yaptıkları iş ve istekleri daha büyük ses getirecek.

6 sene olmuş yazıp durdum, Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy’un yeni bir projede birlikte olmaları için savaşan hayran kitlesinin sesini duyurmaya çalıştım. Bunu “aman bak ben ne de becerikliyim, ne de akıllıyım, ne de başarılıyım…” gibi bir duygu ile yazmıyorum.

Ben sadece gönlümden geçeni yazıyorum, diliyorum ki istedikleri olur ve Hazal- Çağatay ikilisi bir sinema projesinde bir araya gelirler. En ufak bir çıkar gözetmeden yazı yazmaya devam edeceğim. Benim avuçlarımın içine bıraktıkları o güzel melek kalpler için de teşekkür ederim.

Ama inanıyorum ki bir gün amaçlarına ulaşacaklar ve ben, umarım yollarını açabilecek ışığı yakmışımdır. Savaşlarının sonuna kadar, her zaman yanlarında olacağım. Yazılarımı başta İngilizce, İspanyolca, Fransızca paylaşıyorlardı. Şimdilerde bazıları Türkçe konuşup, okuyorlar. İçlerinde Türkçeleri çok gelişmiş bir gurup var, yıllardır benimle yazışırlar. Çoğu Türkçe’yi Hazal Kaya hayranlığından öğrenmişler. Malum dizilerin hepsini altyazı ve dublajlı seyretme fırsatları olmayabiliyor.

 Sonsuz sevgi ve saygıyla sevgileri için direnen o güzel yürekleri selamlıyorum. İnanıyorum bu rüyayı gerçekleştireceksiniz, umutla savaşmaya devam 2/12 TT si için klavyelerin başına, kalın sağlıcakla!

Hayatta yürekten sevenleriniz çok olması dileği ile…

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

 https://www.facebook.com/dizisin

 https://www.facebook.com/EceERFanClub

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..