Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '14

 
Kategori
TV Programları
 

Hazal Kaya ve Hande Doğandemir'li diziye tepki çığ gibi !

Hazal Kaya ve Hande Doğandemir'li diziye tepki çığ gibi !
 

Ben dün bir halt ettim. Bir duyumu yazıp sizlere ulaştırdım efendim.

Bir rivayete göre : '' Hazal Kaya, Hande Doğandemir, Burak Özçivit ve Nebahat Çehre aynı dizinin kadrosunda olacak ! ''

Rivayet diyorum çünkü ; şu ülkenin haber kaynaklarının hepsine güvenmek mümkün olmuyor.

Haberin iddia olduğunu, kesin diye bir şeyin olmadığını defalarca hem buradan hem sosyal medyadan yazdık, söyledik.

Ama yine aynı sosyal medyadan yemediğimiz laf kalmadı.

Yalancılık, prim yapma amaçlı olmak,masa başı haberciliği filan.

Ben neden prim yapma amacında olayım sayın okuyucular ?

Bu 4'lünün bir projede buluşması çok ekstra bir durum farkındayım.

Ama insanoğluna güvenmek ve bu sektörde dönen dolaplara yetişmek mümkün değil.

Doğru olmasını beklemek ya da inanmak elbette zor. Bunu dile dökmek de mümkün.

Ama saygı çerçevesinde yorum yapmak koşuluyla.

Bu haberin yazılış amacı da bunu ifade etmektir.

Bu haberin doğru olmadığını ve benim yalan haber yazdığımı iddia eden arkadaşlara ve çok bilmiş twitter habercilerine saygılarımla..

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..