Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '15

 
Kategori
Eğitim
 

Her dersten başarılı olamayan öğrencinin zekâsında sorun yok; bunu isteyenlerin zekâsında sorun var

Her dersten başarılı olamayan öğrencinin zekâsında sorun yok; bunu isteyenlerin zekâsında sorun var
 

Okula gidersin sadece mantıklı olan teneffüs saatleridir. O da çok kısadır. Çünkü dört duvar arasına sokarlar seni. Birisi durmadan bir şeyler anlatır. Hiç bir şey anlamazsın. Hem zaten hoşuna da gitmez. Gıcık kaparsın. Sen 10 yaşındasındır sana mühendis için bulunmuş cebir problemlerini anlatırlar. İlgilenmez ya da bilmezsen hoca, sınıfta düşük not alırsan baban evde döver. Ben bunları sevmiyorum diyemezsin. Bunlar benim neyime yarayacak hiç diyemezsin. Sözlüye kalkıp bilemezsen sınıfa madara olursun. Karnen pekiyi değilse bence eve hiç gelme. Aç yatma ihtimalin bile var. Karnen kötüyse, notların düşükse hiç tereddüt etmeden her türlü hileye başvur. 3 ise 5 yap 2 ise 4, vallahi hiç suçlu değilsin. Asıl suçlu senin istemediğin senin hiç bir işine yaramayacak bu abuk sabuk eğitimi o güzel yıllarını da elinden alarak zorla veren ilgililer ve anne babandır. Kopya çek fırsat buldukça. Zaten öğretmenlerin de anne baban da notunun kaç olduğuna bakarlar. Hangi köpek daha hızlı koşuyor anlayalım der gibi sizi birbirinizle yarıştırırlar. Hiç bir derste kötü olamazsın. Sanki sen Albert Ayniştayn’sın. Bütün derslerin 10 olmak zorundadır. Ben Müziği seviyorum Müziğim 10 resme yeteneğim yok o 3 de bakalım. Bedri Rahmi Eyüboğlu’nun torunusun ya o nedenle resminin de 10 olması gerekir. Kafaya bak. Bir insan her konuda başarılı olabilir mi? Ama siz olmak zorundasınız. Size not veriyorlar. Sizde onlara verin. Bence hiç fazla düşünmeden 10 üzerinden 0 verin.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..