Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Herkesin Gündüzü Senin Gecen Yat Uyu

Herkesin Gündüzü Senin Gecen Yat Uyu
 

Açın bu; iyi bak ve anla.


İçimde ne var ne yok bir onlar gördüler.

Elimde değildi, bütün sevenlerim ellerimden tutmuşlardı. İşte gidiyordum, saatler sonra yeni bir benle görüşmek üzere...

Yolda, dönerken, o filmde o adam bütün yazarları biliyordu, lakin kendini bir türlü bilemiyordu, zaten bütün yazarları bilmesinin nedeni de bu idi, kendini bilememesi.

Kendimi bile bile yola vurdum. Yolda uyudum. Sonra, tekli koltuğu açıp uyudum. Sonra hakiki bir gecede uyudum.

Herkesin yüzüne bakıyordum, gündüzlerinde gecelerini yaşıyordum.

En son ne zaman kendimden korkmuştum, unuttum. İşte bunu buraya yazarken dönüp kendime yalan söylüyordum; çünkü ben hep korkandım.

Korkusunda kokan adam.

Yolda, dönerken, o filmde, başka bir filmde bir kurbağa bir balığı seviyordu, ona şarkılar söylüyordu ve balık dans ediyordu o büyük mutluluğun içinde.

İçimden çıkanları görünce....

1. Not: Bir "şehre" en güzel başka bir şehirden bakılır. 

2. Not:

Başka bir şehirle

şehrimde yürüyorum

sabah.

Geliş nedenim benden başka

ve kalış ve

dönüş

başka bende.

Başka bir şehir

açılıyor içim

uykudayım

uyandığımda

şehrim içimde ağrıyor.

Ş.Y.

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..