Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Hey!

Hey!
 

onedio.com


Hey ben bunu sana yazıyorum
Bu belki  seni değiştirir,
Belki bir kumrunun gözyaşları dolar gözlerine
Ya da buhurdanlar tüter o ünlü sinenden
Belki bir armutun pembeliği dolar yanaklarına
Belki ayağa kalkar bakarsın, sağına soluna..
 
Hey bak ben bunları hep sana söylüyorum,
Sen yine bakma , aldırma  ne okuduklarıma
Sen bilirsin, koltuğunda oturup sallanmaya devam et
Çünkü rahatlıktır en erdemli olan
Ve en çok ölüme yaklaştıran
Sen boşver, aldırma söylenenlere
Sen sadece devam et şiirlerine.
 
Bana bak hey, hala uykuda mısın
Yoksa , içinden düşler kurup öteki yana mı geçiyorsun
Yoksa kurguladıkların bir acının daha olgunlaşmamış öteki yanı mı
Ne yapıyorsun, bir sorsana
Ayağa kalk şu oturduğun koltuktan
Belki ağaçları görebilirsin dışarıda
Belki de sakalar hala orada ötmekteler.
 
Hey sen bilirsin, nasıl istersen öyle yaşa
Yaşa da senin için söylenmiş türkülere de bir göz at
Dünya bu, bir daha dönmek yok,
Ama belki de hala hatırlamak var
Dünyada olan bazı şeyleri
Sevgiyi, sevgiliyi, böyle şeyleri
Sonra yine çek git istersen
Hiç duraklamadan .
Hiç iç çekmeden.
Hey ,  senin huyun hep böyle
Hep ikirciklisin bir ayna önünde
Ya bu ayna beni öldürmeli,
Ya ben aynayı kırmalıyım
Ya da,
Ya dası madası yok..
Çünkü artık dönüş yok,
Otur oturduğun yerde
Düşün dur,
Çünkü artık böyle geçiyor,
Aynalardaki bu son devir.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..