Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '16

 
Kategori
Doğum Hikayeleri
 

Hoşgeldin Christopher Berk Cardoso Bebek.....

Hoşgeldin Christopher Berk Cardoso Bebek.....
 

 Bir önceki yazımda çok uzaklara gideceğimi yazmıştım. Geçen salı günü neredeyse 24 saate varan bir yolculuk serüveninden sonra başka bir kıta, başka bir memleket ve başka bir dil.Bir buçuk yılı aşkın süredir görmediğim yavrum Burcu Göker'i karnı burnunda, ha doğurdu ha doğuracak modda görünce bir tuhaf oldum. Benim küçük yavrum anne olacaktı.

 İçinde taşıdığı o cana,yüklendiği onca kiloya rağmen gene komik , gene olumlu ve gene mutluydu. Ben ona hayranım. Ne zorluk olursa olsun olumlu tavrından hiç vazgeçmeyen bir kişi o.Eşi de onun gibi çok sempatik ve yaşam sevinci yüklü bir kişi.Biz Burcu'nun eşini ilk defa gördük.Daha önce skypten konuşmuştuk sadece.

 Evleri de aynı kişilikleri gibi mütevazi, sade, sempatik ve duygu yüklüydü. Jetlag sebebiyle hemen uyuduk ve ertesi sabah yeni bir yaşama uyandık. 

 Geldikten iki gün sonra perşembe gecesi Burcu , eşi ve ablası hastaneye doğuma gittiler.Biz büyük kızımın yavrusu İdil, eşim ve ben evde kalıp onlardan gelecek haberleri beklemeye başladık.

 Cuma sabahı bebekten hiç haber yoktu. Sanırım içinde bulunduğu ortamı çok sevmiş , bu düzensiz dünyaya gelmek istemiyordu.Nihayyet cuma akşam üzeri Cristopher Berk bebeğin bu çapraşık ve sorunlu dünyaya geldiği haberini aldık. Bu zorlukların içine bir canlı daha gelmişti. 

 İnsan bir yandan seviniyor , hem de çok seviniyor. Bir yandan da bu sorunlar dünyasına gelen yeni  can için endişeleniyor. Nasıl bir yaşam bekliyor onu bu savaşlarla, şiddetle, zülümle dolu evrende. 

 Şu günlerde ailemize katılan bu yeni bebek için çok mutluyuz hepimiz. Ben ise onun mutluluk, huzur içinde bir yaşam sürmesi için dua ediyorum tüm ebeveynler gibi. 

 Savaşsız,şiddetten uzak,yeşillikler içinde temiz bir dünyada mutluluk içinde yaşa Cristopher Berk Cardoso Bebek.

Seni hepimiz çok seviyoruz.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..