Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '17

 
Kategori
Magazin
 

İlyas Yalçıntaş 3 yıldır Sevgililer Günü'nü yalnız kutluyorum

İlyas Yalçıntaş 3 yıldır Sevgililer Günü'nü yalnız kutluyorum
 

İncir ve İçimdeki Duman şarkılarıyla pop müziğe damga vuran İlyas Yalçıntaş, Türkiye'yi karış karış dolaşmaya devam ediyor. Banu Noyan organizasyonuyla gerçekleşen imza günü ve mini konserde sevenleriyle buluşan İlyas Yalçıntaş, önceki gün Eskişehirli hayranlarıyla bİr araya geldi.  

İlyas Yalçıntaş'ın, Eskişehir'in gözde alışveriş merkezi Espark'ta düzenlenen imza gününde yine izdiham yaşandı. Sabahın erken saatlerinde AVM önünde kuyruk oluşturan hayranlarının ünlü sanatçıyla buluşması görülmeye değerdi. 

Espark AVM'yi hınca hınç dolduran İlyas Yalçıntaş sevenler, genç yıldızı alkış yağmuruna tuttu. Yılın en çok dinlenen şarkılarına imza atan İlyas Yalçıntaş, soruları da içtenlikle yanıtladı. Yaklaşan Sevgililer Günü'yle ilgili sorularla Yalçıntaş'ı sıkıştıran hayranları, "Sevgiliniz var mı" diye sordu. Genç yıldız, "Sevgilim yok, yalnızıım" yanıtını verdi. 

"Neden sevgiliniz yok" sorusunu ise hayranlarını göstererek "Ben bu güzellikleri nasıl aldatayım" sözleriyle yanıtladı. 3 yıldır Sevgililer Günü'nü yalnız geçirdiğini söyleyen "Bir sevgilim olsaydı ona sevgililer gününde bir şarkı hediye ederdim" dedi. 

İlyas Yalçıntaş'tan bir de itiraf geldi. Yıllar önce aldatıldığını itiraf eden sanatçı, "Oturdum, ağladım ve müziğe sarıldım. Ondan sonra da bu şarkılar çıktı" şeklinde konuştu. 

Ata Demirer'in 'Ata Demirer Gazinosu' isimli programında İncir şarkısını seslendirmesine de değinen sanatçı, "Ata Demirer zaten çok iyi bir sanatçı, ses eğitimi olan birisi. Şarkımı çok güzel seslendirmiş. Ağzına sağlık. Şarkıma Olanlar Oldu filminde de yer verdi. Bundan dolayı çok mutlu oldum" dedi.

Müziğe başlama hikayesini de anlatan İlyas Yalçıntaş, "Annemin el işi yaparak biriktirdiği paralarla aldığı gitar sayesinde müziğe başladım. Müzik benim için bitmeyen, hep çoğalarak büyüyen bir aşk" diye konuştu. 

Özellikle genç kız hayranlarından büyük ilgi gören Yalçıntaş, bol bol imza dağıtıp selfie yaptı. Sanatçı, İmza gününün sonunda sevenlerine kalpli balonlar dağıttı. 

Eskişehir Espark Müdürü Gökay Uzar da İlyas Yalçıntaş ve organizasyon ekibine teşekkürlerini sundu. 

 

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..