Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnsanlığı kurtaran adam

İnsanlığı kurtaran adam
 

Yağmur yağmış nemli hava ama dinmiş artık. Yerler ıslak sadece şimdi gök sessizliğe bürünmüş. Sırasını şehre bırakmış şehir konuşuyor şuan. Tam merkezde müzik sesi, ezan sesi, insan, eşya sesleri birbirine karışmış tek farkı algıdaki seçiliğin.

Derken yol kenarında baygın yatan birine ilişti gözlerim. Çakılı kaldım olduğum yerde. Garip olan yanından birçok insanın geçmesi ve herkesin bu duruma tepkisiz kalmaları beni şaşarttı. Herkesin anladığı benim anlamadığım bir şey mi vardı ya da…Ve evet insanlık ölmüş diye düşündürüyordu beni. Çaresizce hala orada beklemekteyim ben bu arada. Ambulansı arayayım mı aramayayım mı diye düşünürken evet insanlığı kurtaran adam sahneye girer. Yerde yatan adama yaklaştı ne sordu ilk etapta bilmiyorum ama yerde hareketsizce yatan adam kıpırdadı çok sevindim. Yardım etmeye  çalışan adamın elini öyle sıkı kavradı ki yaklaştığımda aralarında geçen konuşmayı duydum:

Arkadaşız değil mi?

Beni bırakmayacaksın değil mi?

İster istemez güldüm. Ciddi bir rahatsızlığı var diye düşünürken bu sözleri söyleyen kişinin ancak ve ancak sarhoş olmalıydı.

Biraz daha yaklaşıp yardıma ihtiyacı var mı diye sordum. Yok sadece birazcık sarhoş dedi.

Gülümseyip başımla onay verdikten sonra arkamı dönüp devam ettim yoluma

Aşk sarhoşuydu belki. Belki de hayat yorgunu diye geçirdim içimden…

 

 
Toplam blog
: 24
: 359
Kayıt tarihi
: 29.05.11
 
 

Anadolu üniversitesi Arkeoloji mezunuyum. Kaynağı insan olan herşeyi çok merak ederim ve takip ed..