Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '14

 
Kategori
Haber
 

İnsanlıktan nasibini almayanları destekleyenlere

İnsanlıktan nasibini almayanları destekleyenlere
 

İnsanlıktan Nasiplenemeyenler


Bu haberi izlerken kendimden utandım. Nefret ettim insan olduğum için. Masumların hunharca hatta barbarca öldürüldüğünü görmek kahretti. Beddua etmek istemiyorum. Allah ıslah etsin onları. Vicdanlarını nasıl rahatlatıyorlar bilemiyorum.

http://haber7.com/ortadogu/haber/1148779-esed-klorin-gazi-kullandi-iste-goruntuler

Bütün bunları geçiyrom. içimizdeki nazilere sesleniyorum. Bütün bunları gözleriniz göre göre daha nasıl sahip çıkarsınız Şe....sizlere. Bütün olanlara rağmen bu insanlıktan nasipsize sahip çıkarak sizler de kendinizi aynı safha çekmiş olmuyor musunuz?

Görüntüleri izledikten sonra kafanısı yastığa rahatça koyup uyuyabiliyor musunuz? Yoksa korku filmi izledik deyip laylaylom diyerek umursamaz tavırla yaşantınıza devam mı ediyorsunuz?

Sizlere sesleniyorum İnsan Hakları Savunucuları. Batıda ya da İsrailde birinin gözüne çöp batsa ayağa kalkan ruhsuzlara sesleniyorum. Suriyede olanlarla ilgili Başbakanı suçlayan insan görünümünde kan emicilere sesleniyorum. Bu sözler bir hakaret değil. Bir vicdanın çığlığıdır. Zira işler artık son haddine gelmiştir. 

Zehirlenerek gazlarla boğularak öldürülen masumların sesi sizleri Hakkın divanında boğacaktır. Burda ses çıkartmayanlar başkalarını suçlayarak vahşete ortak olanlar işte onlar var ya burda ne kadar rahatlarsa yarın Hakkın divanında o çığlıklarla başbaşa kalacaklar. İnsanlıklarından utanacaklar.

Dünyaya haykıramayanlara yazıklar olsun. Allah masumların yar ve yardımcısı olsun. 

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..