Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

İşte

İşte
 

Alıntı.


Aradığım, o ben neredeydi
Pervane dönüşlerinde kendini kaybeden!
Ne aşinasından los kafes, gülşeninden gonca gül
Ne de tomurcuk olabildin
Nazeninden yaren ötüşlü, canı yanık bülbüle
Zaten meddücezir çalkantılıydı gurbetim
Yolsuz yolaklarım, boynum büktü yıllarca
Peki sen, sen
Neredeydin sevgili
Senin uğurundan mıdır nedir?
Çatıp da, kalamadım, kalamadım işte!
 
Böyle mi istemiştim, sesimi duyup da gelmeni
Mecazında tıngır mıngır, umarsız takılıp
Geç bu vicdan ayaklarını
İçinde bastırmamış duyguların değil miydi?
Seni karşıma getirip
Beni eni boyu süzerek
Hala o eski sevgili bakışlı gözlerin diyen!
Senin uğurundan mıdır nedir?
Çatıp da, olamadım, olamadım işte!
 
Her günün gecesinde
Yıldızlar iner şafağa yakın
Tutmak isterim, dokunmak!
Sevişmek istedim yokluğunda
Hissetmek benim olduğunu
Senin uğurundan mıdır nedir?
Çatıp da, bulamadım, bulamadım işte!
 
Bunca yılın hatırına diyerek
Beklediğin çok şeydi!
Canlandırıp öldürdün
Hamlesinde, bendeki sen sevgiliyi
Kabullenmedi yıllar
Dediler bir de yutkunup, onca suçumuz neydi
Senin uğurundan mıdır nedir?
Çatıp da, dalamadım, dalamadım işte!
 
Her gönderin acıttı
Yarasında tuz gölü
Olmaz olsun bu sevgi dedirtircesine
Dikeniyle tozutup beni benden soğuttu
Şimdi ne mi olacak
Pencerelerimiz demek hepten kapalı
Kim kimden bekleyecek
En ufaktan fare tıkırtısı
Senin uğurundan mıdır nedir?
Çatıp da, salamadım salamadım işte!
 
Sildim sildin silindik
Sevdamızın salından
Tomurcuklu al daldan
Vicdansızın bilindik
Senin uğurundan mıdır nedir?
Çatıp da, yolamadım, yolamadım işte!
 
Hecesinde ismini ayaz çekip topladım
Ne şarj oldun ne doldun
Kendimde sen mi buldum?
Rüzgârın kulak delip
Ebcetde harfleri döndü cümlelerimin
Senin uğurundan mıdır nedir?
Çatıp da, alamadım alamadım işte!
 
Var git yolun her nere
Çıkıyorsa en serin
Unutma gömdüm seni
Yine bende ol derin
Meltem estirse de aheste sen sesin
Yüzüme vursa da efilinden yâr yelin
Bilsem ki, ılık rüzgâr akacak sol esin
Gönlümün yangını soğuyup dil ucum dokunacak
Senin uğurundan mıdır nedir?
Çatıp da, yalamadım, yalamadım işte!
 
 
 
http://www.edebiyatdefteri.com/iste-86882-48-siiri/
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..