Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '14

 
Kategori
Güncel
 

İstifa ediyorum

İstifa ediyorum
 

İSTİFA EDİYORUM.

En sık sorulan sorulardan bir tanesidir; "Ne düşünüyorsun?" Ne mi düşünüyorum?

Açıklıyorum:

Kazancıyla, insan hayatı arasında bir tercih yapmak söz konusu olduğunda tercihini gözünü kırpmadan insan hayatı olarak belirleyen VAHŞİ KAPİTALİSTLERİN at koşturduğu bir ülkede,

                                                              ***
Geçim mi, yaşam mı sorusu söz konusu olduğunda hiç düşünmeden geçim diyebilen, zira "yaşarken ölmüş olmanın müşkülünü" duyumsayan, YARI AÇ YARI TOK ÇALIŞAN milyonların olduğu bir ülkede,

                                                               ***
Taraf olmakla, olmamak arasında sıkıştırılmış, "bitaraf" olanın bertaraf olacağı açıkça ilan edilen, yani bitaraf olma hakkı bile olmayan YURTTAŞLARIN yaşadığı bir ülkede,

                                                               ***
Önlenebilir her iş kazasının sonrasında; kaybedilen canların, göçük altında sonlanan hayatların hesabını, "kader" veya "bu işin fıtrafında ölüm var" diyerek veren ve böylece siyasi sorumluluk almayı reddeden SİYASİLERE siyaset yapma hakkının tanındığı  dünya üzerindeki ender ülkelerden birisi olan ülkemde,

                                                              ***
"Ateşin düştüğü yeri yaktığını" bilenlerin, bir başka deyişle melanetler, felaketler gelip bizi bulmadan, başkalarının yaşadığı felaketleri görmezden gelenlerin, yaşanan onca felaketten, onca olumsuzluktan ders çıkaramayan ve her seferinde başa dönüp melanetlere ve felaketlere davetiye çıkaran davranışları tekrar etmekte  beis görmeyen MİLYONLARIN var olduğu ülkemde,

                                                             ***
Evlerinde, sokaklarında, mahallerinde, köylerinde ve kentlerinde her türlü şiddetin kol gezdiği, şiddet görenlerin suçlu, şiddet uygulayanların mağdur olarak gösterildiği, ağzını açanın ağzının burnunun kırıldığı, yetmezse canına kıyıldığı, rövanşist duyguların ağır bastığı ve genelde rövanşların tabutlarda sonlandığı, tabutta rövanş filmlerini çok fazla izler olduğumuz  bir toplumda,

Hiçbir yurttaş mantıklı olan hiçbir şeyi düşünemez.

                                                            ***
Yukarıda sıralamaya çalıştığım mücbir sebeplerden dolayı düşünme hakkımı layıkıyla kullanamadığım çok açıktır.

                                                            ***
Bu saatten sonra kimse bana, "Ne düşünüyorsun?" sorusunu sormasın;  çünkü "düşünmek"ten istifa ediyorum.

                                                            ***
Son olarak, "Bilhassa kimsesizlerin kimsesi olan cumhuriyetin" 91. yaşını hiç "düşünme"den kutluyor, yeniden acılara gark olan madenci ailelerine de hiç "düşünme"den sabır diliyorum.
                                                               

29 Ekim 2014

Galip UYAR 

 
Toplam blog
: 22
: 501
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

Ben,"bir şey biliyorum, hiçbir şey bilmediğimi."Ben, bilimin en büyük yol gösterici olduğuna inan..