Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '15

 
Kategori
Deneme
 

İstikamet, yol iman ettiğimiz o şekilde taviz vermeden yaşamak ve hayata devam etmektir.

İstikamet, yol iman ettiğimiz o şekilde taviz vermeden yaşamak ve hayata devam etmektir.
 

Bazen yaşadığımız bu âlemde, ayaklarımız tökezlenir yere düşeriz veya sevdiğimiz terk eder gider hasret ile baş başa kalınca, üzüntüye boğulur kalırız, dizimizin bağı çözülür adım atamaz hale geliriz.
Bu âlemde her dert sıkıntı kul içindir, imtihan içindir kul bunu bildikten sonra, düştüğü yerde kalkar sabırla yoluna devam eder. Bu yolda isyan etmeden nefis şeytana pirim vermeden Yüce Allah’dan yardım isteyerek yürümek kula düşen görevdir. Bundan gayrisi isyandır ve sonu uçurum ve çirkefliktir.
İstikamet yol iman ettiğimiz o şekilde taviz vermeden yaşamak ve hayata devam etmektir. Doğru olanın yanında olmak, Kuran Sünnet yolunda yürümek, hak olan sözleri söylemektir.Aklımızı ve izanımızı hak yolda kullanmak ,hayatımızı bu yolda sona erdirmektir.Selam ve dua ile kardeşlerim.
Ayrı yolda gidişimiz ayrılışımız Sen hak olmayan yola ben hak olan yola girişimizle Benden gidişin ölümüydü acaba Yoksa son gülüşün müydü elveda Anlayamadım yüreğime saplanırken ayrılık oku derken merhaba Gül dikensiz olmazmış anladım galiba Hasretinde bağrım yanıyor kanıyor Bastığım toprak yakıyor gökyüzü benimle ağlıyor Gül dikensiz olmazmış anladım galiba
Hasretinden dağları deldim gelemedim kendime Gece gündüz yayan gezdim gidişine anlam veremedim Gözyaşım dağları deldi çöllere akıyor elim sana varmıyor gelemedim Kuşlarla gökyüzünde uçtum seni aradım kendimi kaybettim yeryüzüne inemedim Bastığım toprak yakıyor gökyüzü benimle ağlıyor Gül dikensiz olmazmış anladım galiba
Yollar mı seni kaybetti ben mi yolu kaybettim kayboldum yola çıkamadım Adım attığımda toprak ayağım altında kaydı kim seni elimden aldı bulamadım Uzak köylerde dere kenarında izini aradım diken buldum kanadı yüreğim ağlamadım Sürgün yollara sen mi beni bedduan ile attın bir gün evimde rahat yatamadım Bastığım toprak yakıyor gökyüzü benimle ağlıyor Gül dikensiz olmazmış anladım galiba
Tarumar ettim gönlümdeki tüm gül bahçelerini senin gönlümü tarumar ettiğin gibi Tutuşturdum gözyaşımı gönlümü yaktım alevlerde hissetmesin diye Hayallerimi düşlerimi anılarımı attım kuyulara üstüne örttüm toprak Bastım kara toprağa taşa arkamda seslenen gömdüğün bizdik sesini duymadım Bastığım toprak yakıyor gökyüzü benimle ağlıyor Gül dikensiz olmazmış anladım galiba Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..