Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '18

 
Kategori
Magazin
 

İvana Sert Yalan Söyleyen Erkeklerle İşim Olmaz

İvana Sert Yalan Söyleyen Erkeklerle İşim Olmaz
 

Ece Türkiye tarafından yönetilen Ankara'nın etkinlikleriyle ünlü alışveriş merkezi A CİTY AVM, önceki gün moda ikonu İvana Sert'i misafir etti. Gerçekleşen  imza günü ve söyleşiye özellikle hanımlar büyük ilgi gösterdi.

Ivana Sert, Ankaralılara makyajın sihirli ipuçlarını, kendi stillerini yaratmanın tüyolarını verdi. Trend olan kıyafetler, ayakkabılar ve renkler hakkında da bilgi veren Ivana, sohbet sonunda bol bol imza dağıtıp fotoğraf çektirdi.

Ivana, sahnede hanımlara özel makyaj yaptı ve herkesin yüzüne uygun makyajı tek tek anlattı. Aynı zamanda, sahneye çıkardığı hanımların vücut tiplerine göre nasıl giyinmeleri gerektiğini uygulamalı olarak gösterdi.

RUJ ÇIKARMAK HERKESTEN ÖNCE BENİM FİKRİMDİ
Kısa bir süre önce kendi adını taşıyan rujlarını piyasaya çıkaran Ivana Sert'e bir hayranı "Bütün ünlüler ruj çıkarıyor. Sizin rujlarınızın farkı ne" diye sordu. Ivana Sert de, "Ben 2 yıl önce bu işe karar verdiğimde piyasada kimse yoktu. Ancak testler çok uzun sürdü. Çünkü kendimi mutlu edecek bir ruj istedim. Uzun çekimlerde kullanılması, çatlamaması ve kalıcı olması için uğraştım. Yani herkesten önce başlamıştım bu işe" dedi.

KONSERVATUAR OKUDUM
Konservatuar okuduğunu belirten Ivana Sert, "Müzik ikinci aşkım. Albüm değil ama bir single olabilir. Aslında birkaç teklif vardı ama şarkı içime sinmedi. Sevdiğim bir şarkı olursa yapabilirim" diyerek sürpriz projesinden bahsetti.

SAHNENİN TOZUNU ATTIRIRDIM
Müziği mutlaka dansla birleştirmek gerektiğini söyleyen modacı, "Dansa çok meraklıyım, iyi de dans ettiğimi düşünüyorum. Zaten şarkıcılar sadece şarkı söylememeli. İnsanlar sadece güzel ses duymak istemiyor. Yunan şarkıcıları takdir ediyorum. İnanılmaz şovlar yapıyorlar. Sahnenin yüzde 90'ı şov... Ben de sahneye çıksam ortalığı kasıp kavururdum, sahnenin tozunu attırırdım" açıklamasında bulundu.  

DEMET'İN TARZI; DEĞİŞİK
Giyimiyle her daim gündemde olan Demet Akalın'dan da bahseden Ivana, "Farklı bir tarzı var. Karışık desenler seviyor ama taşıyabiliyor bunları. Biraz sade olsaydı iyi olurdu. Demet'in tarzı, değişik..." dedi.

MODA PROGRAMLARI BİTMEMELİ
Son dönemde moda programlarının ekranlardan kalkmasını da yorumlayan Ivana, "Moda programları bitmemeli. İnşallah yeni sezonda yeni program yapacağım. Bu tarz programlar, eğitim olarak çok faydalı oluyor. İnsanlar bilgi alıyor. Ayrıca çok güzel tepki alıyorduk" diye konuştu.

7 YAŞIMDA KURU FASULYE YAPIYORDUM
Yemek yapmayı çok sevdiğini de belirten Ivana, "Annem çalıştığı için 7 yaşımdayken kuru fasulye yapıyordum" diyerek ekranda yemek programı yapmak istediğini de belirtti.

MAKYAJIMI MAKYÖZE BIRAKMAM
Güzel sunucu, "15 yaşımdan beri makyajımı kendim yapıyorum. Eskiden her zaman makyöz yoktu. Zaten, her insan kendi yüzünü en iyi tanır. Kendim yapınca en iyi hissediyorum" diyerek makyöze ihtiyaç duymadığını söyledi.

FORMDA KALMA SIRRI: TARÇINLI BALLI SU
Fit vücuduyla dikkat çeken Ivana Sert, "Benim sırrım, tarçın ve ballı ılık su. Bir bardağa iki kaşık tarçın ve yarım kaşık bal koyup, üzerine de ılık bu ekliyorum. Her sabah uyandığımda ve her gece yatarken mutlaka içiyorum. Ayrıca maydanoz ve limon suyu da zayıflatıyor. Un ve şekerden uzak duruyorum. Börek çörek yemiyorum" diyerek formda kalma sırrını verdi.

HÜLYA AVŞAR'A KATILMIYORUM
"Kadınlar evde çocuk bakmalı, erkekler çalışmalı" diyen Hülya Avşar'a katılmadığını söyleyen Ivana Sert, "Bence kadınlar her zaman aktif olmalı. Kocası ona her türlü imkanı sağlasa da çalışmalı. Evde oturan kadınlar sıkılıyor. Çocuk büyütmek büyük bir iş ama sonra ne olacak. Kadınlar üretmezse mutsuz oluyorlar" dedi.

YALAN SÖYLEYEN ERKEKLE İŞİM OLMAZ
2 yıldır Can Çelebi ile birlikte olan Ivana, "Bir erkek yalan söylemeyecek. Yalan söylerse güle güle... Dış görünüş benim için önemli değil, adam adam gibi olacak. Beni sevecek ve bunu gösterecek. Çiçeğiz biz, bize su lazım. Nazik olmak, iyi davranmak lazım" diye konuştu.

60 YAŞINDA 30 GİBİ GÖRÜNMEK İSTEMEM
Estetiğe bakışını da anlatan Ivana şöyle konuştu: "Çok büyük bir sorun varsa, estetiğe karşı değilim. Şu an için erken ama ilerde olabilir. Ama çizgilere takılmıyorum. 60 yaşında 30 yaşında gibi görünmek istemem. Her yaşın ayrı bir güzelliği var. Her ay cilt bakımına gidiyorum, vitaminler alıyorum."

MUTLULUĞUN ADRESİ DERNEĞİ'NE BAĞIŞ YAPILDI
İmza gününde Ivana Sert'in kendi adını taşıyan rujları da satışa çıktı. Satıştan elde edilen gelir ise 'Mutluluğun Adresi  Derneği'ne bağışlandı.  AVM Müdürü Evren Kırcalı Ivana Sert'e çiçek vererek teşekkür etti.

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..