Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '14

 
Kategori
Blog
 

İyi ki varsınız..

İyi ki varsınız..
 

Kıymetli Öğretmenim Papatya Tarlası; Dün sayfanızı yazısız görünce ödümüz koptu, Şennur, Erol Işık gibi yazarlarımızı aradım nedir, ne oldu sizin haberiniz var mı? Bir daha böyle yapmayın hepimizin duaları gözü, kulağı Papatya tarlasında. Siz hep kendinizi dinleyin başkasından bir şey öğrenmenize gerek yok. Siz büyük bir Arif siniz. Neyse bu gün haber alınca sevindim Allah'a şükürler olsun. Saygılar sunuyorum. Hep sağlığınızı ve mutluluğunuzu diliyorum. Mehmet Burakgazi.

Bu sabah bloğumu açtığımda bu mesajı gördüm. Tarif edemeyeceğim bir duygu içinmdeyim. Artık şuna eminim ki ben artık büyük yürekli, yüreğinin gıdası sevgi olan insanların kalbindeyim. Anne-baba duası olur ya, ama bu çok farklı bir şey... Mutluluk gözyaşı döküyorum, çünkü beni kardeş gibi, evlat gibi, dost gibi herşeyden önemlisi can gibi içlerine alan kocaman bir ailenin içinde varlığımın ne denli önemli olduğunu hissettim. Yaşadıklarım beni yorduğu için, kendimi cezalandırmak adına Yazmamak gibi saçma bir karar almnıştım.   Ama Mehmet Bey in bu mesajı, Şennur Hanım ve Erol Bey le olan iletişimleri beni hem utandırdı hem mutlu etti. 

Ben çok özür dilerim, sizi endişe içinde bıraktığım için. Gözlerimden yaşlar akıyor ağlıyorum sizi endişelendirdiğim için.. Ve yine ağlıyorum yürekleri kocaman insanların kalbinde ve dualarında olduğum için.

Bu bana çok büyük bir güç verdi, moral oldu..

Sevgili Mehmet Burakgazi, Erol Işık, Şennur Köseli, Sudan Hayaller, Erdal Ceyhan, Yurdagül Alkan, Aykar Sönmez, Ata Kemal Şahin, Elçin Oltulu Şahin, Ay Şen, Ersin Kabaoğlu, Tly Eker, Nahide Çelebi, Abbas Oğuz, Nedim Üstün, Newyorker Sade Vatandaş, Ayşegül Hayvar, Nur Eşmeli, Mesut Selek, Adil Bey, Ecem08, Göksel47, Sahafça, Konuşan kalem, AbdülKadir Güler, Halil Güven (Sökeli), Şahin Özşahin ve adını yazamadığım unuttuğum arkadaşlarım.. Ben herşey için çok teşekkür ediyorum. Bu büyük ve güzel ailenin içinde olduğum için. Endişelendirdiğim içinde tekrar tekrar özür diliyorum.

Gülücükler rengarenk çiçek olup saçılsın yüzünüzden..
Ballar aksın dilinizden..
Bulutlar gibi ak olsun alnınız..
Buğday gibi bereketli olsun varlığınız..
Bedeniniz Cennet meyvesi,
Ruhunuz 40 yıllık dost kahvesi,...
Yüreğinizde sevginin dem hali..
İyiliği, güzelliği, sevgiyi de ekledik mi..?
Aziz olsun ömrünüz su gibi..

 

İyi ki varsınız......

  

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...