Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '14

 
Kategori
Güncel
 

James Foley. Kafası kesildi. IŞİD kafirleri!

James Foley. Kafası kesildi. IŞİD kafirleri!
 

Şehit oldu bu Amerikalı !


IŞİD - Irak ve Şam İslam Devleti- Bu insanlar hangi hakla ve cesaretle İslam dinini lekeliyorlar?

İslamiyet en rafine, en affedici ve şefkatli bir dindir. "Komşun açken, tok yatmayacaksın, tüm dinlere ve peygamberlere saygılı olacaksın, dinde zorlama yoktur, zorlaştırmayacaksın, kolaylaştıracaksın.

Aşk vardır İslamiyette, sadakat vardır.

Bu IŞİD üyeleri kafir, hangi dine ait oldukları bilinmeyen,-çünkü İslamiyette böyle vahşet, böyle merhametsizlik yoktur.

Asıl dinsizler bunlar; dini kullanarak, nefsani hallerini tatmin ederek, utanç dolu bir yaşamı tercih ediyorlar.

James Foley şehit edilmiştir, mekanı cennet olsun. Amerika Birleşik Devletlerine mesaj adıyla adamı kıtır kıtır kestiler.

Allah'ın verdiği canı almak İslamiyette var mıdır?

Masum bir insanı kendi istekleri yerine gelmediği için öldürmek kabul edilebilir bir eylem midir?

Allah yarattı, ama bu karanlığın iblisleri hem İslamiyeti, hem de inananları lekeliyorlar.

Böyle haysiyetsizlik, böyle canilik görülmemiştir, hangi dinde bu zulüme yer vardır?

James Foley, Amerika'ya Ortadoğudaki uygulamalarının yanlış olduğu mesajını verdi ve İngiliz aksanı olan ama kesinlikle İngiliz olmayan bir kafir tarafından başı kesilerek öldürüldü, izledim, gözlerime inanamadım, çok üzüldüm.

Düşündüm bir an, bana en büyük kötülüğü yapmış birine bile asla böyle bir infaz yapamam, İlahi adalete havale ederim. Kimse kalmayacak, faniyiz herkes bir gün ölecek; o kafa kesene de, bu dünya kalmayacağı gibi, cehennem bile kabul etmeyecek belki de!

Bir bebek dünyaya geldi diyoruz, Türkiye'ye, Amerika'ya, ya da Fransa'ya değil James Foley Allahın yarattığı bir insandı, gazeteciydi Amerikalı olması, ya da Türk, Kürt, İngiliz olması böyle bir ölümü hak ettiği anlamına gelmiyordu. Allah James Foley'i böyle acımasızca öldürenleri cezalandırsın, Amerikalı gazetecinin de mekanı cennet olsun, Allah rahmet eylesin.

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..