Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '10

 
Kategori
Mizah
 

KİME NİYET, KİME KISMET!

KİME NİYET, KİME KISMET!
 

Bir kaç yıllık evli çiftin bir bebekleri olur. 2 yaşına geldiğinde bebeğin çok farklı ve insan üstü
yetenekleri olduğu ortaya çıkar. 3 yaşına geldiğinde yetişkin bir insan gibi konuşur..

***

5 yaşında, aklınıza gelen her dilde okuyup yazmaya başlar.
10 yaşında ileri matematik profesörleriyle ileri konularda açıkoturumlara katılır.
13 yaşında gelecekle ilgili inanılmaz tahminlerde bulunmaya başlar.

Bir gün çocuk:

"Tam 1 yıl sonra bugün ben öleceğim.... Ben öldükten 2 yıl sonra 5 Kasım günü annem ölecek..
Annem öldükten 3 yıl sonra da 15 Haziranda babam ölecek." Annesi ve babası çok şaşırırlar..
Gerçekten de bir yıl sonra çocuk ölür...
Baba çok uyanık olduğu için karısını hemen milyarlar değerinde sigorta yaptırır...

***

2 yıl sonra da 5 Kasım günü anne ölür.... Baba 3 yıllık ömrünün kaldığını bildiğinden,
sigortadan aldığı milyarlarla seyahatlere çıkar ve birbirinden güzel bayanlarla yer bitirir.
Hatta evini bile 16 Haziranda boşaltmak şartıyla satarak alemler yapar ve son günlerini bekler...

***

Ölümüne 1 gün kala son parasıyla bir hayat kadını kiralar, önce jakuzide eğlence,
sonra yatak odasında zevk dolu saatlerle bir gece geçirir.. Adam her şey bittiğinde gözlerini kapatır ve:
"Vay be yarın ölmüş olacağım.. Karım olmadan 3 yıl ne hayat geçirdim ama her şeyi yaptım, dolu dolu yaşadım,
helal olsun bana" diyerek, alkolün verdiği rehavetle ve yorgunlukla uykuya dalar..

***

Ama o da ne?... Sabah bir de gözlerini açar ki hala yaşıyor!!!
Yatakta şaşkınlık içinde bakınırken geceyi beraber geçirdiği genç bayan çığlık çığlığa koşarak içeri girer...


"HEMEN ASAĞIYA GELİN NE OLUR.. UŞAĞINIZ SALONDA BOYLU BOYUNCA UZANMIŞ
YATIYOR... GALİBA ÖLMÜŞ!!!"

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..