Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kader Dedikleri Bu Olmalı

Hayatımızın başkalarının yaptıklarına bağlı olması diye bir durum var. Ve yaşamların kesişmesine…

Kabullenmek mümkün değil. Atıyorum birileri savaşıyor sen ölüyorsun.

Hayatın bu tarafı çok canımı sıkıyor! İstemiyorum, kabul etmiyorum ama elimden bir şey gelmiyor.

Kim ne yapıyorsa karşılığını o görse, kurunun yanında yaş filam diyorlar ifrit oluyorum!

Bana ne ya, bana ne kardeşim! Koyun gibi de kabul ediyoruz ha! ABD ile Rusya savaşacak arada ben öleceğim öyle mi?

Ya bu konuda kimsenin bir şey dediği yok! Arada kalmış sopa yemiş! Suçlu kim, hiç kimse…

Birileri bir şey yapıyor ucu sana dokunuyor. Hani sen kendin bir şey yapsan, bir suçun olsa hadi neyse; yoldan geçiyormuşsun, ne bileceksin…

Dünyada bu nedenle çok mağdur olan vardır. Kaderimmiş deyip böyle bırakılıyor… Belki de kanunda bile yeri yok.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..