Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '16

 
Kategori
Güncel
 

Kadın suçlu, suçluydu kadın, suç kadındır

Kadın suçlu, suçluydu kadın, suç kadındır
 

Kimin işine ne geliyorsa hah şimdide sokaktan çöp toplayan geçti onlara da ceza vardı dimi..Ne hale getirildik ülkem tecavüz ediliyor ülkemm..


Çözümlenmesi için aklıma takılan konu hususunda fikir almak için avukat arkadaşımı aradım. Nasılsın faslında yeni bir dava aldım offf dedi. Hayırdır dedim.

- Adi suç işte tecavüz davası savunma yapacağım

- Tecavüzcüleri mi savunacaksın?  Nesini savunacaksın onların dedim.

- Ben avukatım dedi. Kızgınlığımı hissedince ya kız zaten normal değilmiş. Bir biraya gidermiş. Maddi durumları da iyi değilmiş işte yemekti biraydı derken zaten çocuklarda bir biraya gider ağbi dediler dedi. Ben sustum dilimin ucuna gelenleri tutmaya çabaladım. Ya bizim millet işte hani içtik işte kızdan alırız, yemek yedirdik alırız diye zihniyet var ya. Kız istemedi demek ki oğlanda biraz içtik verir vermez davasına düştü zorladı.

Bir bira ya da karın tokluğuna yemek ....

Karşına alıyorsun içiyorsun ya da yemek yiyorsun bu kız, kadın benle yatmalı düşüncesi!

Kuaföre gittim mevzu her yerde aynı artık. Tecavüzlerden ülke durumunu gören yok. Şehit vermişiz Allah rahmet eylesin, sosyal medyada birkaç resim üzüntü, başsağlığı tamam.

Alıştırılıyoruz !

Neyse kuaför konuşuyor kadınlar şöyle böyle derken. Eee yani tecavüze uğramak da güzel olmalı be demez mi... Yuh dedim içimden koskoca elli yaşını devirmiş bir adamın dediğine bak. Al işte bir sapık daha dedim. Şimdi bu adamla tecavüzcüleri serbest bırakanların ne farkı var. Fantazileri demek ki.

Hadi bira suçlu, canının çektiği yemeği yiyemiyorsun paran yok para suçlu, yemek suçlu, kadın suçlu! Bu zihniyete ne demeli.

Kuran kursuna giden o minik küçücük çocuklarda mı suçlu? Annesi kursa bırakıyor almaya geldiğinde çocuğunu kuran hocasının odasından çıkarken yakalıyor ve ne oldu oğlum dediğinde tecavüze uğradığını anlıyor.

Anne suçlu, çocuk suçlu, kuran öğrenmek suçlu!

Akşam işten 19.30 gibi çıkıyorum. Gezmeye bir yere gitsem dönüşümü hesaplıyorum. Saat 22.00 den sonraya kalırsam eve geliş istikametimde sokak aralarında kendi gölgemden korkar oluyorum.

Sokaklar suçlu? O saatte kadın başıma ne işim var ki? Ben kimim ki nefes almaya, hava almaya hakkım var mı ki?

Siz erkekler hiç akşamın 22.00 sinde sokakta yürürken peşinize birinin takılacağından, dille, elle tacize uğrayabilmekten korktunuz mu?

Otobüste, dolmuşta tek başına iseniz ya beni kaçırırsa, sesimi duyuramayacağım yerlere götürürse diye diye evinize korka korka geldiniz mi? Taksiye bindiğiniz de telefona saırlıp ben taksi ile şu tarafa geliyorum, şuradan bindim ineceğim yerde bekleyin gibi arkadaşlarınızı arayıp bilgi verdiniz mi ?

Otobüs suçlu! Taksi, dolmuş suçlu !

Tavuk ,inek, öküz, at, eşek, köpek hele bunlar hepsinden suçlu. Nasılda kuyruk sallamışlardır.

Bu hayvancıkların etinden, sütünden, böbrek dalağından her şeyinden faydalanılıyor. Kadınla benzer yanları çok evet evett bu yüzden onlarda suçlu !

Asıl suçluyu buldum! Kadın olmak suç!

Kadın suçlu!

Tam yazımı bitirdim kafamı kaldırdım köpek 20 li yaşlarda birine havlıyordu. Ben korksam yüreğim küt küt çarpar korkudan ! adımlarımı  hızlandırırım. Ne tarafa kaçsam derim.

20 li yaşlardaki delikanlının yaptığı ise  köpeğe baka baka bacak arasını tutup yürümek oldu.

Yorumsuz.....

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..