Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kahve, yağmur ve toprak kokusu

Kahve, yağmur ve toprak kokusu
 

Dışarıda yağmur var.Ocakta kahvemi telaşla karıştırırken bir yandanda dilimde MFÖ'nün şarkı sözleri dolanıyor "Bu sabah yağmur var İstanbulda
Gözlerim dolu dolu oluyor bilinmez niye
Anne sözu dinler gibi masum
Ağladım bu sabah
Günler dayanılmaz oldu,senden uzak olunca...
Martılar mahsun oldu,onlar bile ağladılar
Şarkılarda düşünmek seni bana getirmezki"

ve ben aynen bu şarkı sözlerinin havasındayım. Diyorum ki; bu öğlen yağmur var İzmirde gözlerim dolu dolu oluyor bilmem niye....

İstiyorum ki; kahve bir an önce olsun,balkona çıkayım yağmuru kaçırmadan kahvemi onun eşliğinde yudumlayayım.Balkona çıktığımda hoş bir esinti,yağmur,toprak ve kahve kokusunu harmanlayarak savuruyor havada.Bir sigara tellendirilmez mi şimdi? Esintiyle yağmur damlaları düşüyor üstüme her dokunuşunda huzur,ve sevgi bırakarak.Derin bir iç geçiriyorum ve dudaklarımdan " Çaresi olaydı ömür verirdim,hayat sen ne çabuk harcadın beni,,," şarkısı dökülüyor.Gerçekten bunca zaman nasıl geçti ben bunca yıllı hoyratça ne zaman harcadım? Dalıp gidiyorum sokaktan geçenlere. Telaşla yağan yağmura inat ağır, sakin ve raksedercesine yürüyen bir hatun geçiyor. Onun o hali keyiflendiriyor beni. Ah diyorum işte biz kadınların hamurunda var zarafet koşullar ve şartlar ne olursa olsun kadın kadındır.Her zaman zarif ve metanetli.
Karşı balkonda esintinin keyfiyle nazlı nazlı salınan sardunyaya takılıyor gözlerim. Belli ki onunda keyfi yerinde,turuncu çiçekleriyle neşe saçıyor yüreklere.Bizde bu rengarenk çiçekler gibiyiz. Hepimizin birer rengi var,hayatı hareketlendiren,güzelleştiren,yaşanır kılan

 
Toplam blog
: 17
: 742
Kayıt tarihi
: 22.04.07
 
 

Okumayı ve yazmayı seviyorum. ..