Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kala Kaldım

Kala Kaldım
 

Salih Arıkan


Biliyorum başlık biraz saçma ama başka bir isimde bulamadım. Hiç görmüyorum ve şikâyetim yok hayatımı kaliteli hale getirmeye çalışıyorum. Ancak bazen öyle olaylar oluyor ki kalakalıyorum.

Bir gün bir yakınımla kol kola girmiş yürüyoruz. Yine böyle yağmurlu bir gün ve birden şimşek çakınca beni bırakıverdi. Ve o zaman gerçekten kendimi kötü hissettim. Özür falan diledi ama benim zihnime kazındı.

İlkokulu körler okulunda okudum. Orta Liseyi yatılı olarak görenlerle birlikte Karabağlar Cumhuriyet Lisesinde yatılı okudum. Altı yılım orada geçti. Bazen yemekler artar ve dağıtırlardı aşçı artan yemekleri söyleyince herkes koşuştururdu ve ben kalakalırdım. Bir gün bunu aşçı fark etti ve önce bana sormaya başladı.

Fakülteyi de Uşak da okudum. Yurt arıyorum kimse beni yurda kör diye almıyor. Devlet yurduda yok yine kalakaldım. Ama sonunda bir yurt kabul etti. Bir gün bakanlardan biri geldi toplu resim çekilecek. Herkes sahneye koştu ve ben yine kalakaldım. Sonra o kalabalık içinde zorda olsa kendimi dışarı attım.

2013 yılında annemi kaybettim babamı küçük yaşta zaten kaybetmiştim. Kardeşimi de trafik kazasında kaybetmiş ve eşimden de ayrılmıştım. Yine kalakaldım.

O aralar hayata tutunmaya çalışıyor ruh gibi ortalıkta dolaşıp duruyorum. Kızlarla görüşüp evlenmeye çalışıyorum. Birini öyle sevdim öyle sevdim ki adının geçtiği şarkılarda bile Allah diye bağırıyorum.  Oda beni sevdi görüştük konuştuk. Ama olmadı yine ben kalakaldım.

Bu gün yağmurlu bir gün öğle yemeğini dışarıdan yiyeceğim. İş yerinde hapis durumda olacağım. Çok şükür şimdilerde ayaklarımı sağlam basıp hayata tutunuyorum. Adının geçtiği şarkılarda Allah diye bağırdığım bir nazlı yârim yok belki ama hayatın öznesi benim ben başkalarını hayatıma dâhil edebilirim ben kendi iç barışımla varım ve hayata tutunuyorum.

Başkalarıyla el ele yürüyebilirim ama o başkalarını içinde allayan pullayan benim benmerkezcilerden değilim ama başkası olmadan da kendimle barışık olmayı öğrendim. Güllünün bir şarkısı diyor ya sensizde yaşamayı öğrettin bana. Bazen o yağmurlu havada elimi bırakan kişinin sızısı düşse de yüreğime bir şarkı yâda bir ayet yeter o sızıları dindirmeye şimdi o kutsal eczaneden şifalı ayetlerle sarıyorum yaralarımı.

Rabbim Leylalara duyduğum sevgiyi kendine ve Resulüne dönüştür. Allah ve Resulünü öyle seveyim ki başka sevgilere yer kalmasın. Hep benden götüren ve hep yaralayan sevgilerden uzak et Rabbim beni. Çoğaltan zenginleştiren sevgilere dâhil et beni Rabbim.

Salih Arıkan İletişim Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..