Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Kaldın Bende

Kaldın Bende
 

 

Aslında bırakmaya geldim.

Kumsala

Böylesine mahzun kalmamıştım.

Çaresizlik çekmemiştim.

Ummazdım bu denli,

Derin kuyu açacağını,

Dipsiz karanlıklarda kalacağımı…

Adımlarım seni sayıyor,

Bakışlarım seni görüyor,

Düşlerim senin üzerine,

Elim ismini yazıyor,

Kumsala

Sonra adın bende,

Sadece bende kalsın diye,

Üzerini karalıyorum.

Denizin rengi bile,

Delen gözlerini hatırlatıyor.

Vuran dalga, kokusuyla birlikte…

Seni getiriyor.

Çektiğim hava sensin,

Hayallerim sensin,

Tüm güzellikler şimdi sen.

Bırakamıyorum seni,

Kumsala

Oysa dertlerim,

Kızgınlıklarım,

Ve yapamadıklarım,

Hep kumsalda kalmıştı.

Bilemiyorum,

Sen kaldın bende

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..