Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '15

 
Kategori
TV Programları
 

Kaliteli oyuncu seyretmeyi özleyenlere “Hatırla Gönül” tavsiye edilir! Ama…

Kaliteli oyuncu seyretmeyi özleyenlere “Hatırla Gönül” tavsiye edilir! Ama…
 

Hatırla Gönül’de oyunculuğa doydum. Gökçe Bahadır, Onur Saylak, Engin Öztürk, göz doldurdular, iyi geldiler. Keşke senaryoda, oyuncular gibi göz doldurabilseydi. Zira biraz hayal kırıklığı yaşadım.


Hatırla Gönül’de oyunculuğa doydum.

Gökçe Bahadır, Onur Saylak, Engin Öztürk, göz doldurdular, iyi geldiler.

Ama…

Keşke senaryo da, oyuncular gibi göz doldurabilseydi.

Zira biraz hayal kırıklığı yaşadım.

Bir yıl gibi bir süreçte hikâyenin oluşturulduğundan bahsedildi. Bununla ilgili haberler paylaşıldı. Yani ince eleyip sık dokunulduğunun altı çizildi. Bu nedenle de beklentim yüksekti.

Öyle bir yılda oluşan bir hikâyeden; klişe beklemezsin, tesadüf beklemezsin, karakter mantık hatası beklemezsin…

Televizyon, sinema, yaşam ve sokaktaki hayat üzerine diğer yazılarımı okumak istiyorsanız, blogum bibaksana 'ya uğramayı unutmayın. :)

 
Toplam blog
: 172
: 1971
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

Okur, gezer, izler ve yazar...                 ..