Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '14

 
Kategori
TV Programları
 

Kanal Türk’ün hafta sonu programındaydım.

Kanal Türk’ün hafta sonu programındaydım.
 

İPEK TANRIYER-NAZAN ŞARA ŞATANA


İpek Tanrıyer ve Dr. Hakan Özörnek beni konuk ettiler.

Eski dostlarım çok değerli yapım ekibi her zamanki gibi işin bilen kısmındaydılar.

Yapım ekibinin birçok programına konuk olmuştum. Başarılı programlara imza atıyorlar, bunu bu gün bir kez daha gördüm.

Konuklarını iyi karşılayan ekipleri, güler yüzlü ev sahipliği böyle büyük bir kanala yakışmıştı.

Program ne zaman başladı, ne zaman bitti anlayamadım.

Elbette İpek Tanrıyer’in müthiş enerjisi ve Dr. Hakan Özörnek’le birlikte tek nefes gibi atışmalı sunumlarının bunda katkısı çoktu.

Tüp Bebek konusunda başarılı çalışmalar yapan doktorlarında ağırlandığı programda telefon trafiği de bir hayli yoğundu.

 

Nazan Şara Şatana

 

  

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....