Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kapı normalde içeri mi açılır dışarı mı; kimi içeri açılıyor kimi dışarı, bir standart yok

Kapı normalde içeri mi açılır dışarı mı; kimi içeri açılıyor kimi dışarı, bir standart yok
 

İnsanların çoğu bir kapının normalde içeri mi yoksa dışarı mı açılacağını bilmiyor; itiyor açılmayınca çekiyor.

Ya biz her gün bir yerlere girip çıkıyoruz, sizin kapılarınızın neden bir ayarı yok? İçeri mi açılıyor dışarı mı, onunla mı uğraşacağız!

Acelem var, saniyelerle sayılı; ittim açılmadı, bu sefer de çekmeye mi uğraşacağım!

Neden sizin kapılarınız bir tarafa açılmıyor? Nasıl uygunsa öyle yapmışsınız. Parmak kadar vidanın, musluğun standardı var (sola çevirirsen açılır, sağa çevirirsen kapanır) her gün girip çıktığımız kocaman kapılarınızın ayarı yok.

Diyelim içeri açılması daha kolay… Yer müsait değil… Dışarı açılınca güzel bir manzaraya açılıyor… İyi de kişi bilmiyor ki… Sonra bunlar tek tük istisna olmalı; yarısı içeri yarısı dışarı açılıyor.

Misafirlikte adamın evini bilmiyorum… Çıkış kapısı diye ittim açılmadı. Bura değilmiş diye başka kapıya yöneldim. Çektim açıldı, tuvaletmiş, üstelik içeride biri var. Üzerine yazın barı “Bu kapı içeri açılır” 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..