Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Kapın açılmaz mı affa?

Kapın açılmaz mı affa?
 

Yıktın gönlümü sevgilim kapın açılmaz mı affa
Üzgün halim görüyorsun sen sürüyorsun hala sefa
Güzel anlarımızı kaldırdın utanmadan rafa
Yıktın gönlümü kapın açılmaz affa
Türlü türlü çektirdin tükenmez cefa
Sana uğurlar olsun ben bu aşkın yolunda ediyorum istifa

İllaki benim dediğim olacak dedin bastırdın
Benim duygularımı çarmıha gerdin astırdın
Gözyaşlarımı görmedin sana olmasın günaydın
Hevesin uğruna aşkımızı çamurlara yatırdın
Giden mutlu günler gelmez artık bunu bilemedin yanıldın
Sana uğurlar olsun ben bu aşkın yolunda ediyorum istifa
Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..