Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '15

 
Kategori
TV Programları
 

Kara Para Aşk / 38.Bölümde Komiser Ali ve Hüseyin’in bütün pislikleri ortaya çıktı?

Kara Para Aşk / 38.Bölümde Komiser Ali ve Hüseyin’in bütün pislikleri ortaya çıktı?
 

Atv’nin polisiye aşk ve macera dizisinde dün akşam nefesler tutuldu. Başta Komiser Hüseyin olmak üzere, Komiser Ali suçüstü yapıldı, Tayyar Dündar’in her işi ters gitti ve oğlu Fatih babasının ne mal olduğunu öğrendi. Bu süper heyecanlı dizinin bazı kısımlarını ben ayakta seyrettim, çok beğendiğimi söyleyebilirim. Zaten Kara Para Aşk benim favori dizilerimden biridir. Başta Tuba Büyüküstün ve Engin Akyürek olmak üzere tüm oyuncu kadrosu ve Ay Yapım'ın tüm kamera arkası çalışanlarını buradan tebrik ederim.

Bu heyecan dolu başarılı dizi ne yazık ki bu sezon sonunda 50.Bölümde final yapıyor ve bitiyor. Bu demek ki Haziran başlarında final yapacak. Bu yıl 3-4 bölüm Atv’nin Ziraat Türkiye Kupası naklen maç yayınları nedeni ile sekteye uğramıştı. 2 bölüm de yayınlanmamıştı. Bu nedenle yayın tarihlerinde aksamalar nedeni ile 2 bölüm geriden geliyor. Dün akşamki bölümde bu aksamayı fark ettik. Ömer ile Elif 12 Mart’a Elif’in doğum gününe nikâh tarihi almışlar, evleneceklerdi.  Geçmiş tarih olan12 Mart sanki önümüzde hafta gelecekmiş gibi konuda geçti. Oluyor dizide böyle aksamalar, normal karşılamak lazım.

Son bölümlerde yayıncı kuruluş nedeniyle izleyici kaybetti. Bu nedenle de reytinglerinde düşmeler oldu. Dün akşam AB’de 9.sırada, Total’de 16.sırada yer aldığını gördük.

Biz gelelim dün akşamki heyecanlı bölümde geçen olaylara:

Komiser Hüseyin geçen bölümde tuzak kurulmuş, sokakta bir araba tarafından çarpılmış, öldürülmek istenmişti. Ağır yaralı hastaneye kaldırılır. Komiser Ömer ne de olsa ağabeyinin öldürülmek istenmesini çok üzülür, başından ayrılmaz. Kalbi dursa da çakal canlı olan Hüseyin yapılan şoklarla kalbi tekrar çalıştırılır hayata döner.

Ömer bu bizim son şansımız, anlat beni her şeyi, eğer anlatmazsan en sevdiğim, babam dediğim adamla düşman oluruz.

Ekran AlıntısıKPA38.1

Hüseyin tamam anlatacağım der ve başlar anlatmaya. Dilimin bağa çözülmüşken anlatacağım, anlatmazsam toprağa götürürüm. Metresi ile tanışmasını, onu yardım ederek sevdiğini anlatır. Ömer, Tayyar mı çalışıyorsun dese de, Hüseyin inkar eder. Ömer ağabeyinin yaptığı her şeyi yüzüne haykırır. Hüseyin yaptıklarını anlatmaz, ama Ömer her şeyi onun yaptığını anlar ve çok üzülür, kahrolur.

Tayyar bey, gelini Nilüfer’i kaza ile öldürülmesi talimatını adamlarına verir. Sıfır km. arabanın fren tertibatını bozacaklardır. Nilüfer’in Tayyar’ın kasasından aldığı sahte CD’i Ömer’e vermesinden sonra yapacaktır bu kazayı.

Ömer abisinin odasından çıktıktan sonra haykırır, duvarları yumruklar. Elif, anlat bana dese de ne anlatayım, nereden başlayayım, der.

Ekran AlıntısıKPA38.2

Hüseyin’in karısı Melike, kızı ve oğlu yanına gelirler. Melike kocasına çok kızgındır. Hüseyin karısının telefonun alır, onları dışarı çıkartır ve Tayyar ile konuşur. Hüseyin, acil buluşmamız lazım.

Ekran AlıntısıKPA38.3B Ekran AlıntısıKPA38.3A

Nilüfer biner sıfır arabasına Ömer ile buluşmaya gider. Ömer ile elif sahilde bir banka otururlar, Ömer çaresizdir. Ben ne yapacağım şimdi Elif’im. Elif, Tayyar’ın adamı olduğunu kabul etmiyor değil mi? Ömer; Bu güne kadar kim kabul etti ki? Elif; Tayyar Dündar’ın Ömer Demir’den korktuğunu ve her seferinde hata yaptığını söyler.

Ekran AlıntısıKPA38.5

Melike dışarıda kumasını görünce, ağzına gelini söyler. Başımıza ne geldiyse senin yüzün geldi, uğursuz. Def ol git düş yakamızdan.

Ekran AlıntısıKPA38.4

Hüseyin nasıl, iyi mi? Melike, sağ salim ayağa kalkacak. Melike,  o kadının kim olduğunu soran kızına, babının metresi der.

Nilüfer de onların yanına gelir. Sürprizi olduğunu CD’i aldığını söyler. Birlikte kafeye girip, birlikte laptoptan izlerler. O sırada Nilüfer’in park ettiği arabanın fren sitemi kablolarını, Tayyar’ın adamı keser. Ömer, CD’nin işe yaramadığını söyler. Nilüfer ben kaldığım yerden devam edeceğim diyerek kalkar, gider.

Ekran AlıntısıKPA34.6

Tayyar oğlu Fatih’e, senin adamlar Servet’i bıçaklamışlar ama öldürememişler. Sen böyle mi iş yapıyorsun. Adan hastaneye götürülürken kaçmış. O adamın Ömer’e ulaşmadan ölmesi gerekiyor. Onu sen öldüreceksin.

Tayyar Beyin adamı telefon ederek her şeyin tamam olduğunu Tayyar beye bildir. Tayyar da takip et kaza yaptığından emin olalım. Eksik iş istemiyorum, o sırada oğlu Fatih gelince Tayyar Bey tedirgin olur. Fatih, sen benim arkamdan bir iş çeviriyorsun. Ne oldu gerildin birden.

Ömer, Arda’dan Hatice’nin de Tayyar Londra’da burslu öğrencisi olduğu kuryesi olarak çalıştığını öğrenir. Arda yarın da İstanbul’a birkaç saatliğine geldiğini söyler. Kurye olarak bir şey taşıdığını tahmin ederler.

Ali adamlarını Serhat’ı bulmaları için talimat verir. Daha sonra Tayyar’ı arar. Tayyar gelen kuryeden çantayı Ali’nin almasını ister. Ali itiraz etse de, Londra’dan gelen çantayı onun getirmesini ister. Yoksa çoluğun çocuğun üzülür diyerek tehdit edince tamam demek zoruna kalır.

Ekran AlıntısıKPA34.7A Ekran AlıntısıKPA34.7B

Ömer mali şubeden operasyon için izin alır. Bu odadan dışarı çıkmamasını da ister. Pınar Ömer’e Serhat’ın kaçtığı haberini verir.

Komiser Hüseyin yaralı haliyle hastaneden çıkar ve Tayyar Dündar ile buluşur. Tayyar öldürmeyen Allah öldürmüyor diyerek takılır. Hüseyin, bırak maytabı seninle pazarlık yapacağız. Hüseyin gizli kasadan elmasları Tayyar’a gider getirir. Flaş bellek içindeki bilgileri de getirir. Tayyar ne oldu imama mı geldin? Hüseyin, Ömer kirli polis olduğumu öğrendi. Tayyar, şükret hala katil olduğunu bilmiyor. Hüseyin; Elmasları belgeleri al, ses kayıtlarımı ver. Ailemi dokunma, ben senin köpekliğini de devam edeceğim. Tayyar ses kayıtları karşılığında belgeleri ister. Anlaşırlar, Tayyar Bey; Ömer de abisinin katil olduğunu hiçbir zaman öğrenemez.

Ekran AlıntısıKPA34.8

Ömer, İpek’in küçük oğlunu konuşturur. Babası Serhat’ın nerede olabileceğini bulmaya çalışır. Liman lafını duyunca orada olduğunu tahmin eder.

Fatih, Serhat ile buluşmak üzere limana gelir. Fatih tam çantadaki paraları verirken Serhat’ı yere yıkar ve tabancasını çeker. Serhat ani hareketle Fatih’ten tabancayı kapar.  Roller değişir, arkadan gelen Fatih’in adamını Serhat öldürür.

Ekran AlıntısıKPA34.9

Bu defa Fatih ile yumruklaşırlar. Serhat yerden aldığı tabancayı Fatih’e yönelterek şahadet getirmesini ister.

Ekran AlıntısıKPA34.10

Fatih’in imdadına Ömer yetişir. Ömer ikaz etse de tabancayı bırakmaz, Ömer onu alnından tek kurşunla vurur.

Ekran AlıntısıKPA34.11

Diziye 35.bölümde “Serhat” karakteri olarak giren, Nihat Altınkaya da öldürülerek diziden ayrılmış olur.

Ömer, Tayyar Serhat’ı öldürmek için mi gönderdi seni diye sorar. Ömer, yapma Fatih bu adam senin organlarına kadar aldı, onu koruyamazsın. Sen karını, Nilüfer’i koru, onun aşkını kazanmaya çalış. Ömer gel senle anlaşma yapalım, sen bana yardım et, ben de sana yardım edeyim. Metin’i emniyete götürür.

Ekran AlıntısıKPA34.12

Nilüfer eve giderken yokuş aşağı arabasının frenlerinin tutmadığını fark eder. Direksiyon hakimiyetini kaybeder, dereye uçar.

Ekran AlıntısıKPA34.18

Hüseyin, hastaneye yatağına döner. Melike sen yeterince iyileştin diyerek, alır çantasını çıkarken, bana vurdun ses etmedim, üstüme kuma tutmuşsun çekip gitmedim. Başında gözyaşı döktüm, oturdum dualar ettim. Artık yeter,  bundan sonra herkes başının çaresine baksın der ve Hüseyin’i terk eder.

Ekran AlıntısıKPA34.13

Elif’e moda evinden gelinlik provası için ararlar. Gider gelinliğini giyer. Çok yakışmış, çok güzel olmuştur.

Ekran AlıntısıKPA34.14

Ömer de o sırada gelir, kapıdan hayranlıkla onu seyreder. Çok yakışmış, der.

Ekran AlıntısıKPA34.15

Elif Ömer’e düğünden önce beni gelinlikle göremezsin, uğursuzluktur. Elif, ben böyle şeyler inanırım. Ömer, seni biraz bakayım. Ömer, kötü bir şey olmayacak.

Ekran AlıntısıKPA34.16

Ömer ben senin yanında nasıl duracağım. Elif mükemmel olacaksın der ve çeker Ömer’, dudaklarından öper.

Ekran AlıntısıKPA34.17

Hüseyin evine gider, annesi karşılar. Annesi Elvan Hanım oğluna buz gibi sarılır. Soğuk bir geçmiş olsun der. Ağır laflar eder, bu kızın seni taşıyacak hali kalmadı, şimdi dön gerisin geriye nereden geldinse oraya git. Allah yolunu açık etsin. Karısına sahip çıkmayan benim oğlum olamaz. Der ve eve almaz.

Ekran AlıntısıKPA34.19

Ömer ile Elif oturup çaylarını içerken bekledikleri misafirler gelir. Elvan anne ve Nedret Hanım kapıda karşılaşırlar. Dördü oturup, kararlaştırdıkları düğün tarihlerini öne aldıkları söylerler. 12 Mart’a düğün.

Ekran AlıntısıKPA34.20

Birlikte çayları içerler, Nedret Hanım bu haberi soğuk kalır. Evi sorar, Elif tuttuk, der. Ömer, aile arasında küçük bir nikah yapacaklarını söyler. Nedret Hanım, babanın ölüm gününde olur mu? Ömer, o gün Elif’in doğum günü, o yüzden seçtik.

Ekran AlıntısıKPA34.21

Gençler ayrılırlar. Nedret Hanım ile Elvan anne hazırlıkları konuşmak için kalırlar.

Elif’e Nilüfer’in kaza geçirdiği haberi verilir. Fatih de haberi almıştır, hastaneye gelir. Ömer ile Elif de hastaneye gelirler. Nilüfer kazanın oluş şeklini anlatır.

Ekran AlıntısıKPA34.23

Ömer dışarı çıkar Fatih ile konuşurlar. Ömer, Nilüfer’i birileri öldürtmek istemiş olabilir. Fatih kim Nilüfer’i öldürmek isteyecek deyince Ömer, Tayyar Dündar mesela. Fatih sinirlenir, babam ne istesin ki Nilüfer’den.

Komiser Hüseyin anne evinden kovulup karısı Melike’den yüz bulamayınca metresinin evine gelir, yatar kucağına moral bulmaya çalışır.

Ekran AlıntısıKPA34.22

Fatih, Ömer ve Elif’i hasta ziyareti kısa olur der ve gönderir. Nilüfer niye gittiler. Fatih güya babam seni öldürtmek istemiş. Nilüfer; Ömer haklı olabilir Fatih. Mert bana babamın benden şüphelendiğini söylemişti. Nilüfer Fatih’e; Ben seninle o eve girebilmek için evlendim. Ben seni kalbimden sökemedim, bırakamadım deyince Fatih çok sinirlenir.

Ekran AlıntısıKPA34.24

Tayyar Bey Nilüfer’in kazada ölmediğini duyunca, ben seninle böyle anlaşmamıştık,  böyle beceriksizlikler benim hiç hoşuma gitmez der ve çeker tabancasını adamını alnından vurur, öldürür. Adam tam katil, piskopat tavuk gibi adam öldürüyor. Sonra da iç organları ameliyatla alıp, satıp, para kazanacaktır.

Bütün polis teşkilatı limanda tertibat alır. Ömer, o gelen kız Hatice’nin can güvenliği önemli, bizzat operasyonu yönetmek ister. Kız gelmiştir, herkes görevi başındadır. Komiser Ali de oraya gidiyordur. Tayyar Beyle konuşurlar. Kasap Tayyar iş başındadır, organ söküyordur. Ali’ye sen çatmayı alacak bana sen getireceksin.

Ekran AlıntısıKPA34.25

Ali kurye kızı ne yapacağız. Tayyar senin kızla bir alakan yok, teslimatı yaptığı gibi dönecek Londra’ya. Kızın kendisini tanıdığını duyunca Ali çok panikler.

Bütün ekip kurye kızı ve Komiser Ali’yi takip eder. Ali kurye kızı bulur.

Ekran AlıntısıKPA34.27

Fatih, babasının adamlarından birinin gırtlağına basarak konuş, karımı kim öldürmek istedi?

Ekran AlıntısıKPA34.26

Konuş, arabanın frenleri ile kim oynadı. Adam, bizim Fikri, işi beceremedi diye Tayyar Bey ölürdü diyerek öter. Fatih, emri babam mı verdi. Adam başını sallar.

Ekran AlıntısıKPA34.26A

Komiser Ali kızın elinden alır valizi hızla dışarı çıkar. Ömer peşinden koşar. Arkasından Ali diye bağırır.

KPA34.28B Ekran AlıntısıKPA34.28A

Fatih adamı Serkan ile karsısı Nilüfer’i bir eve gönderir. Nilüfer, ben seni hayal kırıklığına uğrattım. Fatih, birkaç saat sonra gelip seni alıcam.

Komiser Ömer, Ali’yi kıskıvrak yakalar. Ali’nin elindeki çanta yere düşer açılır, içindeki elmaslar yere saçılır.

Ekran AlıntısıKPA34.29

Ömer, keyifle eee Ali amir, haklarını okumamı ister misin? Ali peti benzi atmıştır, korkudan adeta titrer.

Komiser Hüseyin ise evde uykudan ağlayarak uyanır. Hemen telefonundaki mesajları bakar. Aranan bir numarayı arar, Fatih karşısındadır. Fatih ben sana adresi yazdıracağım, şayet gelirsen istediklerini alırsın.

Komiser Ali kendi mekanına elleri kelepçeli olarak getirilir. Diğer komiser izinler iptal arkadaşlar, ağır misafirimiz var.

Ekran AlıntısıKPA34.30

Ali Amir sorguya alınır, sorguyu Ömer yapacaktır. Tayyar Bey insanlık için iyi şeyler yaptık der ama adamı; Tayyar Bey haberler kötü, sevkiyat patlamış Tayyar bey. Operasyon olmuş, herkesi yakalamışlar. Ali amir ile kuryeyi içeri almışlar. Elmaslarınız da poliste deyince Tayyar Bey; Ulan sizi bana sayı ile mi veriyorlar deyip, çeker tabancasını, o adamını da alnından vurur.

Ekran AlıntısıKPA34.31

Ömer, ey Ali Amir buraya kadarmış. Sen beni buradan Tayyar Dündar çıkartır diye hal ediyorsun. Suçüstü yaptık, polisliğin bitti, biliyorsun değil mi? Zaten başından beri sendem şüpheleniyorduk. Şimdi son kez hizmet et de, Tayyar’ı yakalayalım. Konuş, meslektaşlarına vicdan borcunu ödersin.

Ekran AlıntısıKPA34.32

Abim her şeyi itiraf etti, Tayyar Dündar’ın içerideki adamı sen olduğunu söyledi. Ömer’in teflonu çalar, konuşmak için dışarı çıkar. Arda sorguya devam eder. Arayan Fatihtir, selam bacanak, seninle acil olarak konuşmam lazım. Abin hakkında. Nilüferin sana verdiği CD sahteydi. Sen haklıydın Tayyar Dündar Nilüfer’i öldürmek istedi. CD’nin peşinde olduğunu anlamıştı, CD sahtesi ile değiştirdi. Bende bir kopya daha var. Ömer, nerdesin hemen geliyorum. Fatih, benim kum ocağına gel. Kafandaki bütün soruları, canlı yayında cevap vereceğim bacanak, geç kalma.

Nedret Hanım başı hala ağrıyordur, canı sıkkındır. Hizmetkar kıza bu evlilik olmayacak. Buna katiyen izin vermeyeceğim. O polis kızın hala Ömer’den umudu var. Yoksa alır çocuğunu dönerdi Bursa’ya.

Ekran AlıntısıKPA34.33

Aslı Elif’in evlilik haberini halasından öğrenince kızar, ama sonra af eder. Kapı çalar, gelen Nilüfer’dir. Gelebilir miyim, gidecek başka yerim yok ki?

Fatih’in yanına belgeyi almaya Hüseyin gelir. Vaktim yok, alıp gideceğim. Fatih acele etme önce çayımızı iç deyince Hüseyin senin maksadın ne lan? O Sırada arkadan Ömer de gelir.

Ekran AlıntısıKPA34.34

Ömer kenardan onları dinler. Fatih, babamın seni ne ile tehdit ettiğini biliyorum, artık bana da çalışacaksın. Hüseyin, yeni yetme mafyacılık mı oynayacağız. Fatih, artık benim elim daha kuvvetli. Elimde, bir ses kaydının kopyası var, dinle bakalım ne diyor. Hüseyin bunun sende ne işi var, Tayyar bunu bana verecekti. Fatih; Tayyar Dündar yaşlandı artık, bazı şeyleri atlıyor. Sanırım ona fazla güvenmişsin. Şimdi bu ses kaydını Ömer duysa ne düşünür?

Ekran AlıntısıKPA34.35

Senin rüşvetçi bir polis olduğunu biliyordu ama, cinayetlerinden haberi yoktu. Ömer pür dikkat kesiler, açar kulaklarını.

Ekran AlıntısıKPA34.37

Gerçi senin katil olduğunu ispatlamak için bu ses kayıtlarını ihtiyacım yok. Bahar’ı gözümün önünde öldürdün. Tam bir canisin komiser. Kızın hiçbir şeyden haberi yoktu, niye öldürdün kızı. İsteyerek mi oldu? Manyak baban yüzünden oldu bütün bunlar. Sibel’i de bu yüzden öldürdüm. İsteyerek mi öldürdüm, ben Ahmet Denizer’i öldürecektim. Elmasları alacaktım. Bu sadece işti. Ben nerden bileyim Ahmet Denizer’in kızının kardeşimin yavuklusu olacağını. Nerden bileyim ben? Sibel’in kurye olduğunu da bilmiyordum. Bilseydim oraya gitmesine izin verir miydim? Ben kardeşimin sevgilisini öldür müydüm lan.

Fatih Komiser Hüseyin’i bülbül gibi konuşturur. Soğukkanlılıkla onu dinler.

Ekran AlıntısıKPA34.38

Bilseydim şu kaderimi baştan yazardım ben. Ben ne Bahar’ı, ne Ahmet Denizer’i, ne de Sibel’i öldürmek istemedim ki? Ömer, sizin gibi pisliklerle çalıştığımı öğrenmesin diye öldürdüm ben. Ben Ömer öğrenmesin diye katil oldum lan.

Ekran AlıntısıKPA34.SON

Ömer duyduklarından ağzı kurur, inanamaz. Üzüntüden gözleri buğulanır, hırsından avuçlarını sıkar ve 38.bölüm burada sona erer.

Komiser Ali suçüstü yakalandı, Hüseyin de sonunda bülbül gibi öttü, cinayetlerini, kirli çamaşırlarını ortaya attı. Fatih bile onların yanında masum kaldı. Şimdi sıra baş cellat Tayyar Dündar’a geldi. Önümüzdeki bölümlerde onu da göreceğiz inşallah. Sonra iyi niyetli, namuslu polis, dürüst insan Ömer’in, güzeller güzeli Elif Denizer ile düğününü göreceğiz.

 

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller diziden tarafımdan kopyalanarak alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..