Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '15

 
Kategori
Deneme
 

Kendime bile düşmüşüm düş / tüm...

Kendime bile düşmüşüm düş / tüm...
 

Çocukları gördüm ya sahilde boylu boyunca uzanmış...düşlerinden vurulmuş..hayat-sızım..can-sızım...


Dünden bugüne taşımışlığım.../

Dokunmak istediğimde ellerim buz kesiyor. Koşsam diyorum yer bulamıyorum boş zemberek misali size geliyorum.

Kimdim...kimdin...kimdiniz ? Resmediyor hayat hızlı hızlı geçiyorsunuz, seçemiyorum hanginizdeyim, hanginiz bende. Duygularım gibi kimlikleriniz de çarpışıyor.
 
Sahi siz kimdiniz? Yüreğimde depremler fırtınası estirip , hayatı avuçlarıma bırakıp miskin miskin gülen
 
Ne gitme diyebiliyorum
Ne de kal
Yoksunuz !
Yokmuşum
Yokluğa vurulmuşum...
 
Sonra ...
 
Bana sarılıyorum
------Bana yanıyorum
Bana koşuyorum
-------Bana ağlıyorum
 
 Geçmişten geleceğe doğru sessiz sessizce kimsesizce haykırışım,  zaman-sızım / can-sızım / can-sız-lığım..
 
Di li zamandan şimdiki  zamana geçiş gibi / göz açıp geçinceye kadarmış yaşanılanlar, yaşanacaklar.

Küçükken tökezlenir düşerdim hep, dizlerimin kanadığını acıdığını hatırlıyorum da kendime düşmek yüreğime düşmek başka. Ne alakaysa canım yandığında  Ece Ayhan'a çıkardı yollarIım. Onu anladığımı sanırdım  o da düşmüş asıl düşüm belki de amacım belki de diğer yanım  Nilgün Marmara'ymış ve dediği gibi '' hayat kısa kuşlar uçuyor ''

Kuş olmak lazım,

--- Kış olmak lazım

Düş olmak, düş kalmak sende onda bunda sizde..çağır beni düş / üm..

 Aşka düş / tüm

----- Sevdaya düş / tüm
 
Yere düştüm
 
---- Ölüme düştüm
 
 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..