Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '18

 
Kategori
Blog
 

Kitaplarıma Koymayacağım Hiçbir Yazıyı Burada Yayınlamayacağım

Kitaplarıma Koymayacağım Hiçbir Yazıyı Burada Yayınlamayacağım
 

Gerçi ben sigara içmiyorum ama... Bu adam, bu duruş ruhumun farklı bir yansıması gibi


Uzun bir ayrılıktan sonra tekrar aranızdayım. Ve kendim için yeni bir yazı kriteri belirleyerek...

Bundan böyle, yayınlayacağım kitaplara koymaya değer bulmadığım hiçbir yazıyı, burada da yayınlamayacağım. Bunun bana üç yararı olacak.

1) Yazı kalitem yükselecek.

2) Yayına kitap hazırlarken, şunu mu koysam kitaba, bunu mu?, zahmetinden, kaygısından, zaman kaybından kurtaracağım kendimi.

3) Sıradan, öylesine yazılmış bloglar olmayacak sayfamda.

Gerçi eskiden de bu konuda çok dikkatli ve özenliydim ama... Şimdi daha iyi yazılar için yeniden merhaba! 

 

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..