Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Koahla dans devam ediyor, Koah hastalığı bitkisel tedavisi mümkün

Koahla dans devam ediyor, Koah hastalığı bitkisel tedavisi mümkün
 

Bildiğiniz gibi bir süre önce koah hastalığından muzdarip olan kayınvalidemin bu sıkıntıyla amansız mücadelesini ve başarımızı yazmıştım.

Dünyanın en kötü, en berbat hastalığı koah bence. Çünkü nefes kadar değerli bir hazine yok insan için. Mal, mülk, para hep nefesten sonra gelir. Nefes yoksa onların hiçbir anlamı da yok zaten.

Kayınvalidem için de benzer bir durum sözkonusuydu maalesef. Tüm tıbbi imkanlardan sonra daha önce anlattığım gibi koah bitkisel tedavisi konusunda kolları sıvamış ve bu hastalığı tarihin tozlu sayfalarına göndermeye çok yaklaştığımızı yazmıştım.

Aradan epey zaman geçti, ilk zamanlar geçici diye baktığımız, tesadüf diye düşündüğümüz süreç, bizi aslında her geçen gün daha iyi günlere doğru götürdü. Yaklaşık 2,5 aylık dönemde hiç bir şekilde nefes darlığı çekmedi, uykusunda her hangi bir sıkıntı olmadı. Yanlız bu süreçte sürekli balgam çıkartması bence koah hastalığı tedavisinde çok iyiye doğru gittiğimizi göstermeye yetti.

Başka bir kriter de dikkatimi çekti bu süreçte ; size onu da aktarmak isterim. Kaynanam, bizim karışımdan önce 2 adım attığında hemen yorulur, tir tir titrerdi. Kalbi inanılmaz derecede yorulurdu çünkü. Hatta bir kaç defa kalbin yorgun düşmesinden baygınlık sonucu yoğun bakıma kaldırılmıştı. Çok şükür o günler geride kaldı.

Koahla mücadelemizde en kritik günleri geride bıraktığımıza inanıyorum. Blogumu okuyan ve bu heyecanı bizimle paylaşan bir kaç kişiye bu karışımı gönderdim. İki sevgili hasta bu konuda bana dönüş yapınca gerçekten bu işin çözümünde önemli bir mihenk taşını daha atlattığımızı gördüm ve sevincim ikiye katlandı.

Bu konuda çalışmalarım devam ediyor. İnsanları büyük ızdıraptan kurtarabilmek için elimizden geleni yapacağız. Bana http://koahnedir.blogspot.com dan ya da buradan ulaşabilirsiniz.

Bir gün insanoğlu tüm hastalıklardan kurtulacak diye düşünüyorum. Yeter ki sorunların üzerine azimle gidilsin. Herkese geçmiş olsun...

 
Toplam blog
: 4
: 11505
Kayıt tarihi
: 14.01.11
 
 

Üniversite mezunuyum, insanları, hayatı, olayları gözlemleyip analiz etmek hobimdir. Şiir en büyü..