Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '18

 
Kategori
Teknoloji
 

Korkunç Teknoloji

Korkunç Teknoloji
 

Sanırım ben biraz geç başladım...

Herkes "Black Mirror" diye konuşurken neden izlemekte bu denli geç kaldım bilmiyorum...

Eğitimde teknoloji, gelecek yüz yılın teknolojileri, her yerde teknoloji diye konuşurken ve bu dönüşüme kendimizi adapte etmeye çalışırken bu dizinin hangi bölümünü izlersem izleyeyim hep hayır ya ben bu kadar teknolojinin içinde bulunmak istemiyorum diyorum.

Annelerimizin, ananelerimizin anlattığı çocukluk, gençlik hikayelerini dinlediğimde nasıl özeniyorsam, gelecekte sadece teknolojik bir hayatın içinde olacak çocuklarımız için de çok üzülüyorum.

Duygular, hisler o kadar gerçek ve özelki hiçbir teknoloji bunların yerini almamalı. İşi teknoloji olan birinin böyle düşünmesi ne derece doğru onu da bilemiyorum ama gelecek beni gerçekten korkutuyor ve endişelendiriyor. 

Türk insanı kulağının arkasına bir cip yerleştirir mi bilemem ya da bizler bu denli teknolojiyi yakalayabilir miyiz? yakalamak istermiyiz onu da bilemem ama bildiğim tek şey var...

Aynı x kuşağının dediği gibi ellerinde bi telefon tıkır tıkır hiç arkadaşları yok, hayatları teknoloji olmuş söylemlerine kesinlikle katılıyorum ve umarım gerçekten sanala giden yolda olabildiğince yavaş davranırız diyorum. 

Fakat dizinin gerçeğe dönmüş birden çok teknolojisi var işte onlardan bir kaçı;

Droidler https://www.mirror.co.uk/news/weird-news/man-builds-scarlet-johansson-robot-7667715 

Puan sırasına göre sıralanan insanlar https://rateme.social/

Yapay zeka ile chat https://replika.ai/

 
Toplam blog
: 5
: 163
Kayıt tarihi
: 05.03.13
 
 

İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünden mezun olduktan sonra, YGS'de 724. Olara..