Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kötü günümde yanımda olma!

Kötü günümde yanımda olma!
 

alıntıdır


Kötü günümde yanımda olma! İyi günümde yanımda ol benim!

Mesela başarımı takdir edecek kadar özgüvenli, sevecen ve içten ol.

Mutlu anlarımı paylaşacak kadar iyi niyetli.

Benim cebime giren paranın hesabını yapacak kadar küçülme mesela.

İnan daha ben yapmış değilim o kadar ince hesap.

Paylaşacak kadar bonkör olmayı bil.

Ve yalandan korkacak kadar dürüst.

Beni aklına estiğinde ara tabii, işin düştüğünde değil.

Geleceksen beni görmeye gel.

Evimi, fikrimi, stilimi görmeye değil.

Eleştireceksen yüzüme karşı eleştir!

Ardımdan, kapalı kapılar arkasından değil.

Benim hakkımda net fikir sahibi olamayacağını bil.

Ancak ön yargılarının esirisindir. Ve yargılar her an değişikliğe uğrayabilir.

Kıracaksan bir eksiğimden vurma mesela.

Doğrudan kızdığın şey her ne ise onu dile getirerek söyle öfkeni.

Sağlığımda görüşmüyorsak cenazeme zahmet etme.

Hiçbir şey fayda etmez iyileştiremediğin bir kalbe.

Gönül almayı bilmiyorsan, ahımı almamaya dikkat et!

Ah almak fenadır, kişi er yada geç öder.

Gülünç olma mesela! Kınadığın şeyleri yapma.

Yapacaksan da kimseyi yanımdayken kınama.

Kısaca fesat olma!

İyi insan olmayı hedefle şu hayatta. Fesadı, hasedi çok etrafta nasılsa.

 

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..