Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küçük Şeyleri Takmasam

Küçük Şeyleri Takmasam
 

Küçük şeyleri kafama takıyorum fazlasıyla. Siz… ?

Mesela; halıya çay mı döküldü, bulaşıklar makineye hala yerleştirilmedi mi, saçıma bugün şekil veremiyor muyum? Tabloya dışarıdan bakıyorum sonra. İçindeyken bakabilsem, daha doğrusu baksam… Sorun yok. Ama hiç içimden gelmiyor mantığımı dinlemek. Bir güzel paralıyorum kendimi. Farkında olarak… Bile bile… Neden?

Çözümlemeye çalışıyorum sonra adım adım.

Çay döküldü, halı kirlendi… Ne olur?

Kendimi kötü hissederim. Neden?

Gözüm sürekli o lekeye takılır. Neden?

Biri görse ne der? Pasaklı, kirli diye anılmak fikri beni çok geriyor. Neden?

Aklıma ilk gelen görüntü… Çocukluğumdan bir sahne… Kadınlar kendi aralarında başka bir kadını çekiştiriyorlar. Kadının evi çok pis ve hep dağınıkmış. Çocuk bene soruyorum, ne düşündüğünü. ‘’Kirli, dağınık, düzensiz olmak çok kötü’’ diyor. Onunla bu konuyu konuşmam lazım. ‘’Neden kötü?’’ diye soruyorum. Dışlanma korkusu mu, hijyen kaygısı mı? Hijyen ne demek bilmiyor. Dışlanma korkusu ağır basıyor bu durumda. Peki onay almak, onaylanmak neden bizim için bu kadar önemli? Belki bazılarınız ‘’benim için değil’’ diyordur. Kendi adıma konuşayım o halde. Neden önemsiyorum onaylanmayı? Sevildiğimi düşünmek istiyorum. Küçük bir çocuk gibi… Güvende olmak istiyorum. Sevgi, güvenle bu kadar iç içe mi? Bana göre, cevap ‘’evet’’…

Temizlik, düzen takıntısının nedeni genlerimizde kodlu olmasa da çocukluğumuzda saklı. Birçok sorun, yetenek, başarı, başarısızlık gibi…

Her şey çocuklukta başlıyor yani…

 
Toplam blog
: 90
: 384
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Adana'da doğdum. Havasının ve insanının sıcaklığı ile ünlü bu kentte çocukluğumu büyüttüm. Üniver..