Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Lafonten'den tırışka muhabbetler

Lafonten'den tırışka muhabbetler
 

...La Fontaine....


Geçen gün Bostancı vapur iskelesinden jeton alıp Büyükada vapuruna yöneldim.
Vapura bindim ama vapur bana yabancı geldi.
Ne bizim bildiğimiz vapura, ne de özel motora benziyordu.

Kapalı salona geçtim. İklimleme küfür küfür çalışıyordu.
Kıç tarafta güzel bir büfe ve güzel bir garson kız vardı.

Yanımda oturan çocuğa sordum:
- Evlat, yanlış olmasın; bu vapur adaya gidiyor değil mi?
- Evet amca...
- Ama hiç benim bildiğim şehir hatları vapuruna benzemiyor!
- Amca, bu Mavi Marmara!
- Yaaa! Başbakanın haberi var mı acaba?
- Amca, senin dünyadan haberin yok be!
- Niye?
- Şirket sahibi, başbakanın kankasııı...
- Aaaa!
- Amca, senin adın ne?
- La Fonten
- Anladım amca sen fransızsın!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..