Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '13

 
Kategori
TV Programları
 

Levent Yüksel Medcezir şarkısı - Çağatay Ulusoy’a Medcezir dizisi oldu,

Levent Yüksel Medcezir şarkısı - Çağatay Ulusoy’a Medcezir dizisi oldu,
 

Dün gece Çağatay Ulusoy ve Serenay Sarıkaya’ ın yeni dizisinin adı “Medcezir” olarak açıklandıktan sonra internette şöyle bir araştırma yaptım. Ünlü şarkıcılarımızdan Levent Yüksel’ in “Medcezir” şarkısını buldum. Daha önceleri dinlemiştim ama sözlerini pek özümsememiştim. Şarkıyı en az üç kere dinledim. Sözleri bana inanılmaz duygulu geldi. Ne güzel anlatıyor sevgiliye duyulan aşkı ve özlemi. Sözler çok dokunaklı geldi. Sevdikçe sevesim geliyor. Ölene kadar peşindeyim bırakmam.

Aşağıda şarkı sözlerini aktarıyorum. Üstüne basa basa okumanızı rica ediyorum.

MEDCEZİR,

Dökülür yedi verenler
Teninden Rengarenk
Açarsın mevsimli mevsimsiz bir tanem
Değişir kokun, ısınır kanın beni yakarsın
Vazgeçilir gibi değil bu med cezirler...

Fırtınam felaketim hasretim
Yetmiyor sevişmeler yetmiyor
Şiddetin ne hoş ne güzel şefkatin
Sevdikçe sevesim geliyor
Ölene kadar peşindeyim bırakmam

Tutuşur geceler yanar geceler söner
Bedenim altüst sarhoş başım döner…
Karışır tenime karışır teninin tuzu bir tanem
Vazgeçilir gibi değil bu med cezirler...

Fırtınam felaketim hasretim
Yetmiyor sevişmeler yetmiyor
Şiddetin ne hoş ne güzel şefkatin
Sevdikçe sevesim geliyor
Ölene kadar peşindeyim bırakmam.

Bu şarkı sözlerindeki gibi bir aşk yaşanır mı dersiniz yeni dizimiz Medcezir’ de.

Çağatay Ulusoy ve Serenay Sarıkaya böyle bir aşkı, yaşar ve yaşatırlarsa süper iş çıkar diyorum. Bu aşamada Ay Yapım’ ın kıymetli senaristleri Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu’ un  kaleminden dökülecek hikayeyi çok önemsiyorum. Yazmak onlardan oynamak Çağatay ve Serenay’ dan. Dile kolay yedi aydır bekliyorlar, performanslarını sergilemek için.

Barış Falay ve Hazar Ergüçlü’ den sonra dizimize iki oyuncu daha katıldı. Deneyimli oyuncu Can Gürzap ve genç oyuncu Taner Ölmez de kadroya dahi oldu.(Henüz doğruluğundan emin değilim). 15 Ağustosa kadar tüm kadro yavaş yavaş açıklanacaktır. Bu süper dizinin, Eylül ayında Star TV. de seyirciyi ekrana kilitleyeceğini inanıyorum.

Ay Yapım’ a, başta Yapımcı Kerem Çatay,a oyuncularımız Çağatay Ulusoy, Serenay Sarıkaya ve diğer tüm oyuncu kadrosu ve yapım ekibine, şimdiden “Medcezir” de başarılar diliyorum.

Ben kendi adıma, Levent Yüksel’ in Medcezir şarkısının coşkusu ve tadında bir dizi bekliyorum.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blok: milliyet.com.tr/cansever

Not: Görsel resim internetten alınmıştır.

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..