Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Limandaki son Gemi

Limandaki son Gemi
 

Limandaki sevgilisini otuz yıldır bekleyen benden başkası yoktu. Her gün bu limana gelerek yıllar öncesinde bir anda kaybettiğim bana elveda demeden giden sevgilimi beklerim.

Dilimde her an onun adı var ya varsın gelmesi geç olsun. Onu yüreğimde sevgi ile hissediyorum ya varsın gelmesi biraz uzun sürsün, yalnızlığıma dost oluyor ya isterse az daha bekletsin gelecek ya buda bana yeter.

Payıma düşen onu beklemek olduktan sonra bu dünyada başka ne isteyebilirim ki?

Rüyalarımın düşlerimin gülümseyen tatlı sevgilisi olması bana fazlası ile yetiyor. Şu anda yanağında bir buse alamadım ise geldiğinde defalarca yanağında buseler alacağım, ona sımsıkı sarılacağım oda bana gelincik çiçeği gibi gülümseyerek sarılacak, bu bana zaten yetiyor varsın ömrüm onu beklemek ile geçsin.

Kim bilir belki oda beni bekliyordur her hangi bir sahilde limanda beni bekliyordur. Öyle ise benim burada onu beklemem boşuna, kalkan son gemi ile tüm limanları gezeyim bekletmeyeyim beni bekleyen üzüm gözlümü.

Gecenin karanlık yüzü doğmadan bineyim limandaki son gemiye vuslat kaybolup gitmeden karışayım ulaşayım yârin beklediği son limana son sahile, el ele yürüyelim gülen gözlerimizle aşkın sahilinde. Her gün yüreğimizi yakan yokluk ile ölüme son verelim.

Gönül sazımıza az dokunalım bakalım bize ne söyleyecek..

 

Tatlı gülüşün değil mi bana umut veren

Tatlı bakışın değil mi ömrüme ömür katan

Senlik bana ölüm sevgilim sen uzaklarda

Bekle geliyorum limandaki son gemi ile beklediğin limana

 

İnan sevgi ile sarışını hiçbir yerde bulunmaz

Sensizliğe senden başka çare olunmaz

Aynı yürekteyiz lakin sevgimiz ulaşılmaz limanlarda

Bekle geliyorum limandaki son gemi ile beklediğin limana

Mehmet Aluç

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..