Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '17

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Malı Satıcıdan Aldığımız İçin Üreten Sanki Sorumlu Değil Gibi

Malı Satıcıdan Aldığımız İçin Üreten Sanki Sorumlu Değil Gibi
 

Satıcı her zaman üreten olmuyor üstelik muhatabımız satıcı malı üreteni görmüyoruz bile. Bu durumda satıcı kimse müşterinin gözünde sorumlu da o.

Fakat yani böyle bir şey hiç mantıklı ve adil değil. Kurumsal şirketlerin dışında ben ürettim al sat ya da şurada burada satıcılık yapan ama elinde dünya markası coca cola. Üründe sorun çıktı kim sorumlu? Müşteri elinde şişe coca cola şirketini mi arar?

Üretici hiç sorumlu değil. Bir fabrikadan aldım. Adını bile bilmiyor. Böyle saçma şey olur mu ya! Satıcı mı üretti malı. Yerini dahi bilmediğimiz bilmem ne fabrikasında üret, ver bir garibana sattır, onun yakasına yapışalım!

Ben şahsen coca cola şişesini alır coca cola fabrikasına giderim, satıcıya hiç de bir şey demem! Sorumlu ve malda bir sorun çıktığında suçlu üretendir. Ben satıcıyı tanımam arkadaş, lisanslı üretici muhatabımdır.

Simit bozuk çıktı simitçiye kızacağım! Hangi fırından aldın? Hadi sen şimdi simidini sat! Fırının kapısına dayanırım. Üç kuruş ekmek parası kazanmak için müşteriyle muhatap olan satıcı senin malının kefili mi?

Bu öyle bir sorun ki malın hesabını satıcı veriyor, üreten ağa paşa gibi. İnsanlar seni muhatap alıyorlar. Üretmiş birisi ben de birinden aldım, ne bileyim! Marka ürünlerde bile ortada ciddi haksızlık var.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..