Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '14

 
Kategori
TV Programları
 

Matthew için True Detective

Matthew için True Detective
 

Bu seferde bu yaz izlediğim ikinci dizime geçmek istiyorum. True Detective. Zaten ilk sezonunda 8 bölümüyle final verdi ve 2015 yilinda ikinci sezonunda bambaşka karakterlerle gelecek karşimiza. Yani 8 bölüm bir sezon için zaten kisa bir sayi ama izledikten sonra bir günde bitirebileceğiniz akicilikta bir seyir şöleni yaşatiyor. Ve size sezonun su gibi akip geçmesini sağliyor.

Benim bu diziye başlama sebebim aslında tamamiyle Matthew McConaughey'in başrolde olmasi. Matthew benim en sevdiğim aktörler siralamamda 1.sirada geliyor ve onun ilk dizisini izlemekte tabi ki beni heyecanlandirmişti. Bunun yaninda dizinin imDb'de 9,3 gibi üstün bir puan almasi beni diziye daha da çok çekti.

Dediğim gibi Matthew dosyami daha başka bir yazimda paylaşirim. Ama Dallas Buyers Club'in üstüne bu dizideki performansi gerçekten çok muhteşem ötesiydi. Beni büyüledi yeniden. Onun yani sira yine usta sinema oyuncu kadrosu dizinin adeta 8 bölümlük bir sinema filmi şölenini yaşatti bana. Woody Harrelson hayatinin en iyi rollerinden birisini oynamiş bana göre. Yine sinemadan gelen Michelle Monaghan'da filmdeki üstün performanslardan.

Film iki ortak cinayet dedektifinin hayatini anlatiyor. İkiside hayat olarak tarz olarak birbirine zit insanlar ve bu insanlarin arasinda oluşan ilginç bağa dikkat çekiyor. Dizinin doruk noktalari bu ikilinin (McConoughey - Harrelson) karşilikli konuşmalari ve cesetleri izlemeleri olarak benim gözüme çarpti.

Dizinin ilk sezonu sadece 8 bölüm. Hemen herkes bir günde bilemedin 2 günde bitirebilir ve gerçekten hayatina başka bir pencereden bakabilir.

Üstün oyuncular ile beraber harika bir Nic Pizzolatto yapimi dizisi. Pizzolatto ikinci sezonunda oynacak ünlüleri daha açiklamasada hemen dünyanin her yerindeki hayranlari büyük bir heyecanla bekliyor. Ben yine Matthew'i isterdim ama olmuyor işte her istenilen.

Bu dizi kisa olmasiyla kaçmayacaklar, ölmeden önce izlenmesi gereken diziler listesini ilk siralardan girebilecek, olağanüstü bir kurguyla harmanlanmiş, usta oyunculardan oluşan başyapit diyebilirim.

İkinci sezon benim tarafimdan heyecanla bekleniyor.

 
Toplam blog
: 2
: 200
Kayıt tarihi
: 22.08.14
 
 

Selçuk Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği ..