Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir, Taner Ölmez (Mert) & Hazar Ergüçlü (Eylül) ikilisini yarattı!

Medcezir, Taner Ölmez (Mert) & Hazar Ergüçlü (Eylül) ikilisini yarattı!
 

Star Tv.in süper dizisi “Medcezir” başrol oyuncuları Çağatay Ulusoy, Serenay Sarıkaya ikilisinden sonra, yardımcı rollerde Taner Ölmez ve Hazar Ergüçlü ikilisini yarattı. Her ikisi de zaten tek başlarına da olsa süper performansları ile göz dolduruyorlardı. Mert zaten çocukluğundan beri Eylül’e aşık. Son bölümlerde Eylül’ün ben Mert’e aşık oldum demesiyle iki sevgili olmaya başladılar. Eylül bu durumu etrafındakilere açıklamaktan utansa da bu bir gün olacak.

Önceleri, Mert’in şaklaban hareketlerinden ötürü Eylül, “Şebek” lakabını takmıştı. Mert çocuksu davranışları, komik laflarından dolayı çok sevildi. Eylül de çıtı pıtı genç bir kız, güzelliği, lafazanlığı ile arkadaşları arasında sevilen bir tip. Mira’nın da can dostu.

Eylül, dizinin 1.ci bölümünde Asım Şekip Kaya Vakfı’nın açık arttırma gecesinde bakın Mert'e sakar hareketlerini gülerek, Mira’ya Mert için neler söylemişti. “Bak şu çocuğu enine boyuna çekiştirip şöyle bir düzelteceksin, saçlarını köpek tarağı ile iyice fırçaladın mı, biraz da baklava, kollara kas, belki o zaman bir şeye benzer… Ama şapşallığı için yapıcak hiç bir şey yok”. Demişti. Ben Eylül’ün bu lafına çok gülmüştüm.

Diğer bölümlerde de bu ikili arasında bir dolu komik sahnelere şahit olduk. 

 

İlk öpücük Eylül'den gelmiştir Mert'e. Eylül adını verdiği teknesinin yanına gelmiş, onu dolaştırmıştı. Eylül'de Mert'e teşekkür etmiş, ilk öpücüğü dudaklarına kondurmuştu.

 

Fotoğraf: Mert'te fikir çok!
http://bit.ly/1dg7vWW 

Mert, Eylül'ü o kadar çok sever ki, bir gece önce yattığı yataktaki yeri bantla işaretler ve ertesi günü yanına yarar, çok da keyif alır.

18.Bölümden Mert’in odasında Mert ile Eylül arasında geçen konuşmaları bir hatırlayalım isterseniz. Eylül, Orkun’un doğum gününde çıkan olay sonrası Mert’in evine gelir. Konuşalım diye odaya çıkarlar.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı 

Eylül: -Çok saçma bir geceydi. Hatta saçma ötesiydi.

Mert: -Öyleymiş.

Eylül: -Mert, ben sana oraya gideceğimi söylemedim, çünkü…

Mert:  -Çünkü, evde ders çalışacaktın. Hatta konsantrasyonun  dağılmasın diye benimle birlikte çalışmayı istemedin.

Eylül: -Yaa, inan ki söyleyecektim ama,

Mert: -Kazara geleceğimden mi korktun? Orkun’un doğum günü olsa bile, sırf seninle birlikte olmak için geleceğimden korktun.

Eylül: -Asılında şöyle, biz Mira ile gitmeyi hiç istemiyorduk, hatta gitmeyecektik. Ama sonra gitmezsek başka türlü laf edeceklerdi. Biz de bari gidelim, uğrayıp çıkarız dedik.

Mert: -Yaman tesadüfen orda olmasaydı bana yine söylemeyecektin. O söylemedi bile… Ben sordum. Sanki içime doğmuş gibi. Sen benden utanıyorsun di mi Eylül? Yani benimle birlikte olduğunu söylemekten utanıyorsun.

Fotoğraf:  

Eylül: -Mert, özür dilerim, seni kırmak istemedim ama, benden de hemen değişmemi bekleme, hayatımdaki Mert etkisi yavaş, yavaş, kendini gösteriyor. Dün daha ben bile yalan söylüyordum.

Mert: -Yani bizi saklıyorsun.

Eylül: - Olamaz mı?

Mert: - Olmaz, olamaz, yaa Eylül ben senin için her şeyi yaparım. Bu tuhaf. Yaa bu çok tuhaf. Çok üzücü.

Eylül: - Hayır, öyle düşünme. Hem sonsuza kadar böyle sürsün istemiyorum ki. Benim birazcık zamana ihtiyacım var. Ya mert, sonra insanlara ilan ederiz.

Mert: -Zamanla ne değişecek. Benden utanmayacaksın, başka bir adam mı yaratacaksın.

Eylül: - Senden utanmıyorum.

Mert: - Baş başayken.

Eylül: - Ya.. hayır ya.. ah..

Mert:  - Beni kandırmana gerek yok, Kelebek.

Eylül: - Off… Mert lütfen saçmalama. Ya… nasıl anlatacağıma bilmiyorum, sen benim için düne kadar şebektin. Ama artık aşık olduğum adamsın. Uzaktan bakınca ben bile inanamıyorum. Yani kamera şakası gibi. Biz gerçek olduğunu biliyoruz ama, insanlar bilmiyor.

Mert: - Ya… başka sının ne dediği bu kadar önemli.

Eylül: -Çünkü, önemli. Çünkü ben senin gibi biri değilim. Böyle biriyim. İnsanların benimle dalga geçmesini izin veremem. Seni ağızlarına dolamlarına kabul edemem. Lütfen izin ver, önce ben kendimi bir hazırlayayım, sonra meydana çıkarız, yoksa hırpalanırım. Etkilenirim yani… Senden çok büyük bir şey istediğimin farkındayım. Eğer olmaz dersen…

Mert: -hayır Canım, ben bunu istemiyorum tabi ama…

Eylül: - Söz veriyorum o zamanı geldiğinde herkese ben ilan edicem.

Mert: - Peki sen öyle diyorsan. Peki…

Eylül: - Teşekkür ederim. 

Mert’in elini tutar, elini öper. Göz göze bakışırlar. İşte böyle Mert- Eylül aşkı pekişmeye başladı.

İleriki bölümlerde bu ikiliyi daha da çok seveceksiniz.

Fotoğraf: Yeni bölüm tv'den hemen sonra burada:
http://bit.ly/1822aBd 

“Mert” karakteriyle Taner Ölmez ve “Eylül” karakteriyle Hazar Ergüçlü bence 2013 yılının Televizyon dizileri “En iyi yardımcı erkek ve Kadın oyuncu” dallarında ödüle layıklar. Alacaklarını da inanıyorum. Şimdiden bazı kuruluşların oylamalarında aday gösterilmişler ve de en çok oy alarak, yarışa devam ettiklerini görüyoruz.

Taner Ölmez - Hazar Ergüçlü, sizler Medcezir’ in yarattığı star ikilisisiniz.

Başarılar, Her şey gönlünüzce olsun.

 Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever 

Not: Görseller internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..