Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '14

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir / Yaman, Mira – Elif aşkı arasında kaldı!

Medcezir / Yaman, Mira – Elif aşkı arasında kaldı!
 

Star Tv.in aşk ve drama dizisi Medcezir bu bölümde süperdi, eskilerin tabiri ile 41 kere maşallah diyorum. İzleyenlerin yüreklerinde heyecan fırtınası estirdi, yer yer duygu dolu anlar yaşatarak gözyaşı döktürdü.

Bu bölümde Mira – Yaman arasında yaklaşma beklerken olar onları ters köşelere attı. Yaman’a karşı olan Elif, yüreğinde Yaman aşkı tutuştu. Yaman Mira – Elif aşkı arasında kaldı.

Medcezir reytingleri bu haftada beklendiği gibi, AB’de 1.Sırada, Total’de 2.sırada yer aldı.

Geçen bölümde Mira-Yaman sahnede karşılıklı düet yapmışlar, ardından Gamze Hanımın doğum sancısı tutmuş, Yaman onları hastaneye götürmüştü.

Arabada Mira’nın gayretiyle Yaman ile aralarında birazcık yumuşama olmuştu. Hastanede Eylül’le kardeş gelmiş, adını önceden belirleyen Mert’in dediği gibi, Eylül’ün de tasdikiyle Ekim bebek doğmuştu.

Ekran AlıntısıMD41.1

Eylül’ün bütün arkadaşları Ekim’in doğumu anısına toplu olarak fotoğraf çektirirler.

Ekran AlıntısıMD41.2

Gamze Hanıma herkes geçmiş olun der, lohusa şerbeti içilerek ayrılırken Yaman, ağabeyinin dövülerek hastaneye kaldırıldığını öğrenir. Hemen hastaneye gider. Mira onunla gitmek ister, Yaman’a arabamı al der. Yaman, Mira’nın arabasını da almaz.

Yaman ile Mert, hastaneye Kenan’ın yanına gelirler. Yaman, Kenan’a doğru düzgün durmadığı için söylenir, sinirlenir.
Orkun Nadir Beye arayarak, Kenan gelir gelmez olay çıkartmış, onu aramıza almakla çok büyük hata ettiniz deyince Nadir Bey çok sinirlenir. Ne zamandan beri benim yaptıklarımı sorgular oldun diyerek azarlar.

Asım Şekip Kaya ile karısı Sude, Kenan’ın dövdürülmesi olayından olayı kavga ederler. Asım Bey evi terk eder. Beren eve yeni gelen ablası Mira’ya olanları anlatır. Sonra dün akşamki performanslarını konuşurlar. Beren, Elif’i ve bale gösterisini çok beğenir.

Ekran AlıntısıMD41.3

Yaman ile Mert hastane bahçede otururlar. Mert Yaman’a tost ve ayran getirir. Kenan’ın dövülme meselesini konuşurlar. Yaman, Mert’e eve gönderir.

Ekran AlıntısıMD41.6

Asım Bey ile Sude Hanım sahilde oturup konuşurlar. Sude, polise bildirelim anlat durumu dese de, Asım Bey hayır ben yapmadım sonuçta, onu da anlatamayacağıma göre en iyisi sessiz kalmak. Sen söylemezsen tabi…

Ekran AlıntısıMD41.4

Hale, Elif’in kaldığı yurda gider. Elif ile konuşurlar, sen Yaman’ın sevgisisin değim mi diye önünde yuvarlanır. Elif, hayır, biz sadece arkadaşız der. Elif, ağzından laf almak için geldiğini yüzüne söyler. Sen sadece Yaman’la durumuzu öğrenmek için geldin.

Ekran AlıntısıMD41.7

Elif, senin başka işin yok mu diyerek, Hale’yi gönderir.

Yaman annesi ile eve gelirler. Onları Mira ile Suzan Hanım karşılar. Yaman, Selim abisini sorar. Hizmetli Suzan Hanım, tekne ile açıldığını, onu Mert’in karşılamaya gittiğini söyler. Yaman bana niye söylemediniz.

Selim tekneden sarhoş döner. Mert, ne olduğunu sorar. Sinan Beyle aralarında geçen olaydan son derece etkilenmiştir. Mert’in ısrarlı sorularını cevap vermez, oğluna sarılır.

Gazeteci Deniz Hanım, Sinan Beye ulaşmak ister, ulaşamaz. Telefonuna not bırakır.

Ekran AlıntısıMD41.8

Evde bu tatsız konuşmalardan sonra Mira dışarı çıkar, peşinden Yaman da gider. Mira salıncaktadır. Yaman’a Mert’i de göreyim öyle gideyim dedim. Yaman, nasıl istersen. Mira, kız arkadaşın çok güzelmiş. Güzel, yetenekli. Yaman, teşekkür ederim, der. Mira; Bu senin istemediğin sürece bir ayrılık olmayacak. O gün tıpkı şimdi seni evine bırakır gibi, hava alanına bırakıcam., ne kadar sürerse sürsün, bekleyeceğim.

Ekran AlıntısıMD41.10

Bana yeniden döndüğünde sensiz geçen zamanları unutacağım. Demiştin, ne oldu Yaman, bana bunları söyleyen adam ne oldu?

Ekran AlıntısıMD41.9

Yaman’a cevap bile veremiyorsun diye hesap sorar. Yaman, uzatmak istemedim. Mira, ama ben devam etmek için uzatmak istiyorum.

Ekran AlıntısıMD41.11

Yaman, prensesin yanındaki pres olamayacağımı anladım, der. Mira saçma deyince, Yaman saçmalık senin bir türlü benim gerçeklerimi görememen. Mira, bu kız benim göremediğim neyi görüyor acaba? Yaman, herkes tarafını seçti, gerisi boş laf.

Ekran AlıntısıMD41.12

O sırada Mert ile Selim Bey bahçeye gelirler. Mira, duşa sokalım, der. Mert, biz ne yapacağımzı bıliyoruz deyip, Yaman ile tutup baş aşağı havuza sokarlar. Bunu bi kaç kez tekrarlarlar. Mert, yok öyle bizden gizli şalgam suyu içmek diye espri yapar.

Ekran AlıntısıMD41.13

Mert babasını yatağına yatırır. Yaman ile Mira başbaşa kalır. O sırada Elif Yaman’ı arar. Elif, sesin çıkmadı uzun zamandır. Bebek nasıl diye sorar. Mira bu konuşmadan rahatsız olur, ben gideyim der. Elif, sesin güzelmiş, yetenekliymişsin. Yaman, dedin ya senle biz olamayız diye, ben de o konuyu konuşacaktım. Yaman, haklıydın, benim kafam karışık, benden uzak durmakta haklısın. Benim daha geçmişimle göbek bağım kesilmiş değil. Geçmiş de geçmiş degil, daha taze. Ben adam harcayan tiplerden değilim. Ama şu sıra bana yaklaşan telef olur. Elif, aynen, doğru yolu buldun, budur, der. Ama Yaman’a karşı kalp çarpıntıları hızlanır.

Mira yüz üstü eve döner. Çok kırgındır. Eylül’ü arar, bize gelsene… Eylül, hasteneden ayrılır.

Yaman Elif’e, ya ben seninle gerçekten arkadaş olmak isterim. Elif’e, arkadaş mıyız diye sorar. Bu sırada Elif, duygularının esri olmuştur, gözyaşlarını tutamaz. Elif, arkadaşız. Yaman, eyvallah, okulda görüşürüz.

Ekran AlıntısıMD41.14

Elif kendisine bir müzik açar, karmaşık duygular içinde dans eder, kendinden geçer. Mira arabada aynı türden değişik duygu yoğunluğundadır. Aklı Yaman’dadır. Yaman da bahçede dolanır, sonra şezlonga uzanır, aklı Mira ile Elif arasında gider gelir. Resmen iki aşk arasında kalmıştır.

Ekran AlıntısıMD41.15

Mert gelir, Yaman’a kız sana bakıyor, sen bir oğlumuz oldu. Bu hiç hoş mu? Yaman Mert’e, söylenip durma kocakarılar gibi ya…

Deniz Hanım Sinan Beyin evine gider. Kapıyı çalar, ses veren olmaz. Görevli de gelir, içeri birlikte girerler. Deniz Hanım yerde kanlar içinde yatan Sinan’ı görünce irkilir, çığlık atar.

Ekran AlıntısıMD41.16

Mert, babasın odasına kahvaltı götürür. Mert, bugün konuşmak ister misin diye babasını sorar. Yaman da annesi ile hastaneye gitmek üzere çıkarken kapıya polisler gelir. Yaman Selim abi diyerek gelir. Polisler bizimle karakola kadar geleceksiniz.

Ekran AlıntısıMD41.17

Mira, Eylül ve Beren evin spor salonundadırlar. Mira, bütün gece şu Elif denen kızla uğraştım durdum. Sude Hanım, kötü haberi internetten okuyunca çığlık atar. Kızlar, annelerinin aynına koşar.

Polisler Selim Beyi alıp emniyete götürürler. Yolda Hale ile Gaye Selim Beyin gidişini görürler.
Burak’ın bekar evinde Doruk ve Uzay kalıyordur. Leyla gelince çok şaşırır. Bu nasıl öğrenci evi diye hayretler içinde kalır. Evi çok beğenmiştir.

Ekran AlıntısıMD41.18

Burak arkadaşlarının yarı çıplak kıyafetleri nedeniyle Leyla’ya karşı sıkıntıya düşer. O sırada Hale ile Gaye de onlara gelir. Selim Beyin tutuklandığını söylerler.

Ekran AlıntısıMD41.20

Mert, emniyette çok üzgün ve tedirgindir. Onu Yaman zor teskin eder. Turunç Nadir, Selim Beyin tutuklandığı haberini alır. Bu işte onun parmağı olduğunu tahmin ediyorum.

Ekran AlıntısıMD41.19

Leyla Nadir Beyin evine Ayşe’ye gider. Ayşe, Leyla’yı Nadir Beyle tanıştırır. Giray ile evleneceğinden onu bir haftalık tatilde yerine Leyla bakacaktır. Leyla, Nadir Beyin evine böylece girmiş olacak. Cin gibi olan Leyla Nadir Beyin bir takım kirli çamaşırlarını ortaya çıkaracağını tahmin ediyorum.

Sorguda Selim Bey, net bir ifade vermez. Karısı Ender’in ilişkilerinin ortaya çıkmaması adına susar. Ben öldürmedim dese de, Selim Bey hapishaneye gönderilir.

Sedef Emniyette Deniz Hanımla konuşma fırsatı bulur, bilmediği bir takım gerçekleri öğrenir.
Yaman Mert’i kendisine getirmek, onu sakinleştirmek için çok çaba sarf eder.

Ekran AlıntısıMD41.21

Sonunda başarılı olur. Mert’i rahatlatır. O sırada Asım Bey, Sude Hanım ve Mira da gelir. Mert, dedesine sarılarak, bir şeyler yapması için yardım ister. Sude Hanım, o sırada Deniz Hanımı görünce senin ne işin var burada diye hesap sorar.

Ekran AlıntısıMD41.22

Kenan annesine Yaman’ı sorar. O cici ailesine bırakıp da gelemez şimdi, anne sen de git de ben taburcu olacağım zaman çağırırım sizi. O sıra üvey babası Hasan da, Kenan’a ilaçlarını getirir.

ByfI1zqCUAAcEV6

Selim Beyi polisler hapishaneye sevk ederler. Gazetecilerin sorusuna Selim Bey cevap vermez. Mert, ben yapmadım desene deyince; Selim bey oraya gittim, ama ben öldürmedim, inan bana diye cevap verir. Mert, baba orada ne işin vardı, o adamla ne işin vardı. O sırada deniz Hanımla göz göze gelir, Deniz Hanım ben sizi ihbar etmedim dercesine başını sallar.

Ekran AlıntısıMD41.23

Sedef de o sırada Sude’nin kolundan tutarak, bütün olanları bana anlatacaksın, der. Sude, şimdi değil, evde konuşalım.

Ekran AlıntısıMD41.24

Sude Hanım evde, Ender’in ölüm sebebinin Sinan ile ilgili olduğunu açıklar. Asım Beyin de bildiğini söyler. Asım Beyin Kenan ile görüştüğünü düşündüğünden dün onu bu yüzden öldüresiye dövdürdüğünü açıklar. Mira, şaşkın gözlerle bakar. Tam o an Yaman gelir, Asım Bey iyi değil sizi soruyor. Ender ve Sude içeri Asım Beyin yanına koşarlar. Yaman Mira’nın ağladığını görünce iyi misin diye sorar. Mira ağlayarak oradan ayrılır.

Mert, herkes buradayken soruyorum, benim bilmediğim ne var? Baban o adamı niye dövdü, niye kavga etmek için o adamın evine gitti? Herkes susar.

Ekran AlıntısıMD41.25

Açıklama Sedef Hanımdan gelir. Olayları dolaylı şekilde anlatır. Mert, benim babam bu sebeple adam dövecek adam mı? Diye sorar. Herkes gider, Mira , ben babamda kalacağım bu gece.

Ekran AlıntısıMD41.26

Mert ile Yaman dertleşirler. Mert çok üzgündür, annem bir tartışma sonucu ölüyor, babam işlemediği bir cinayetten suçlanıyor. Sanki birileri iki taraftan tutmuş hayatımı ayaklarımın altından tamamen çekmeye çalışıyor.

Ekran AlıntısıMD41.26A

Yaman, Mert’in omuzlarından tutar, hiç kimsenin artık bu aileye zarar vermesini izin vermeyeceğim kardeşim. Gör bak, her şey yoluna girecek. Mert, ben teselli edilmek istemiyorum kardeşim. Yaman, bilmediğimiz ne varsa öğreneceğiz, Selim abiye de kurtaracağız.

Ekran AlıntısıMD41.26B

Selim Bey, hapishanede Sinan ile konuşmalarını hatırlar. Sinan Ender’e on yıldır yazdığı mektupları gösterir, son geceye kadar onun eline elinin değmediğini söylemiştir. Sana yemin ederim hepsi bu kadar, ben öptüm Ender’i. Selim Bey o mektupları oda içinde yerlere savurur.

Herkes evden ayrılır. Mert, Eylül, Yaman ve Mira evde baş başa kalır. Mira ben sıcak bir şeyler yapayım deyince Mert kusura bakmazsanız ben odama çıkayım, der. Yaman’ı annesi arar.

Eylül, Mert’in odasına çıkar. Eylül, ben de elinden tutabilir miyim, yanında benim için yer var mı hala. Mert, sen hep hayatımdasın kelebek. Mert ile Eylül aralarında duygusal konuşma yaparlar. Eylül, ben sana kırıldığım için yanında değilim şebek, asıl acınacak halde olan benim, görmüyor musun. Yeniden bir araya gelelim diye bir takla atmadığım kaldı. O sırada Mert, Eylül’ü öper, öper ve sarılır.

Ekran AlıntısıMD41.27

Yaman annesi ile konuşurken Mira deniz kenarına doğru gider ve bir banka oturur. Yaman peşinden gider ve yanına oturur.

ByfLUQ6CAAAOCYm

Yaman, anlatmayacak mısın diye sorar. Mira, senin annem ile Kenan’ı görünce senin niye sakladığını bugün o kadar iyi anlıyorum ki? Sana öfkelenip, sana söylenmekte hata yaptım. Yaman, yani sen de bana sorma diyorsun. Mira ağlayarak, hiçbir cevabın ağırlığını taşımak istemiyorum. Aramızdaki mesafe zamanla azalır diye düşünüyorum, olmuyor ama. Bu kadar yakınken yanımdayken bile olmuyor. Bir adım atsam, bir adım uzağına düşüyorum. Belki sen de bunu istiyorsundur. Yaman suskun ve düşünceli bir şekilde Mira’yı dinler. Yaman, ikimiz de karar verdiğimiz hayatı yaşıyoruz. Mira, başını sallar.

Bye3GmJIIAAe4mZ

Daha sonra yanlarına Mert ile Eylül gelir birlikte otururlar. O sırada Mert’e mesaj gelir, babasını ziyaret izni gelmiştir. Koşarak gider.

Ekran AlıntısıMD41.28

Baba-oğul görüşme odasında görüşürler. Mert, babasının ellerinden tutarak, her şeyi bilmek istiyorum. Selim Bey, o gün o adamın evine gittim. O adam bizden anneni çaldı. Ben onun hayatını niye zarar vereyim. Evet, yumruk attım, ama o kadar. Çıkışta balkondan Sinan Beyin bakması, Selim Beyin onu öldürmediğini gösteriyor. Ne annen ne ben seni üzecek hiçbir şey yapmadık. Mert, gözyaşlarını tutamaz. Baba oğul sarılırlar, yakında görüşürüz.

Ekran AlıntısıMD41.29A

Mert gidince Selim Bey adeta yıkılır. Tekrar oturur.

Yaman, ağabeyi Kenan’ın yanına hastaneye gider. Yanında Leyla vardır. Kenan, gel her şeyi öğrendik. Leyla, Kenan’ı Asım bey dövdürmüş, deyince Yaman Asım Bey niye böyle bir şey yapsın ki? Leyla, Nadir Bey, arabanın plakasını kameralardan öğrenmiş. Ben Ayşe’ye söylerken duydum. Bu Asım Beyin Kenan’la derdi nedir diye sordu? Kenan sert bakan Yaman’a: Hiç bana bakma, aslanım. Sude Hanıma uzaktan bile görmedim.

Asım Beyin evinde Orkun Mira’ya, Ender Hanım ile Selim Beyi düğün günü gördüklerini anlatır. Orkun, o adam belki Ender Hanıma asılıyordu, Selim Beyde o yüzden öldürdü. Mira, altında başka sebepler aramaya gerek yok. Olup biteni Sedef’ten dinledik. Orkun’u Mira bahçeden yolcu ederken, Yaman gelir. Orkun’un kolunda Mira’yı görünce bir tuhaf olur. Mira hemen Orkun’un kolunu bırakır.

Ekran AlıntısıMÖD41.30

Mira, Yaman bir şey mi oldu? Yaman hemen söze başlar. Hani dün gece bana mesafe falan deyip durdun ya. Biraz önce birbirimizden epeyce uzağa savrulduk. Sana sordum, gözümün içine baka, baka, ağabeyimi haşat eden adamı korudun bana. Haklı, haksızı düşünmeden. Sırf güçlü diye o haksızın yanında oldun. Bir kez daha Tozludere ile Altınkoy arasındaki yerini sağlama aldın. Mira elini uzatınca Mira’nın elini iter. Mira çok üzgünüm. Yaman, üzülme, taraflar netleşsin ki, içimizde en ufak bir şüphe kalmasın. Sen o taraftasın, ben bu tarafta. Artık iki taraf arasında geçiş yok. Herkes yerini bilecek. Orkun, lafa karışır, sonunda anladın yani. Yaman kes len sesini diye Orkun’u itekler. Orkun Yaman’a vurmak ister. Yaman, Orkun’un çenesine bir yumruk patlatır. Orkun yere düşer.

Ekran AlıntısıMD41.31

O sırada Asım Bey, Sude Hanım ve Mert gelir. Ne oluyor orada diye Asım Bey müdahale eder. Orkun Yaman’a sen evcilleşmemiş hayvansın, der. Yaman, sabrımı zorlama ezerim seni. Asım bey, burası Selim’in evi değil delikanlı. Kendine mukayyet ol. Yaman, yoksa ne olur. Beni de mi ağabeyim gibi adamlarınıza dövdürürsünüz Asım Bey.

Asım Bey sessiz kalır. Yaman, her istediğinizi yapabileceğinizi mi sanıyorsunuz. Benim ailemin canını yakamazsınız. Bunu izin vermem. Paranızın sizi koruyacağını mı düşünüyorsunuz. Günün birinde size de dur diyen olur. Elbet bir gün olur. Bu ağır sözler yenilir, yutulur cinsten değildir. Asım Bey, endişeli gözlerle bakar kalır.

O sırada polis arabası siren çalarak gelir. Komşusu Nadir Bey de yerinden kalkar. Polis arabası Asım beyin bahçesine gelir. Asım Şekip Kaya bizimle merkeze kadar geleceksiniz. Yaman, kendisine bakanlara ben polis falan çağırmadım.

Polisler Asım Beyi arabaya bindirirler. Nadir Bey de bahçe kapısına kadar gelir.

Ekran AlıntısıMD41.32

Herkes şaşkın, birbirlerinin yüzlerini soru sorarcasına bakar kalırlar. Mert, Yaman’ın yüzüne bakar. Yaman başını sallar. Ve 41. Bölüm burada sona erer. Arkada cevap bekleyen bir çok soru bırakarak. Yaman Mira ile araları bozuk olsada, arada Orkun olması Yaman'ın gönlü Elif'e doğru kayıyor. Elif de Yaman'a karşı boş olmadığını bu bölümde gördük.Yaman Mira arasına Elif girmeye başarabilek mi? İlerleyen bölümlerde hep birlikte göreceğiz.

Ekran AlıntısıMD41.33

Ben bir kere daha 41.bölüm için Medcezir’e 41 kere maşallah diyorum. Allah nazardan saklasın, başarılarını daim etsin.

41.bölümün süper oyuncusu Çağatay Ulusoy (Yaman) idi. Performansının zirvesine çıktığını gördük. Her ne kadar Mira ile Elif aşkı arasında kalsa da…

Ben bu bölümde Serenay Sarıkaya’yı (Mira) çok pasif gördüm. Hep kıyıda duran bir aksesuar gibiydi. Belki de rolü bunu gerektiriyordu, ben yanılmış olabilirim. Soğuk kalmak ona yakışmıyor. Cıvıl cıvıl gözlerinin içi gülen bir Mira gördük hep.

Defne Kayalar (Sedef) gösterdiği performans ile bu bölümde biraz ön plana çıktı.

Barış Falay (Selim Serez) usta oyuncu olduğunu bir kere daha gösterdi bizlere.

Taner Ölmez (Mert) ve Hazar Ergüçlü (Eylül) ikili sahnelerinde çok başarılıydılar. Mert, baba-oğul sahnelerinde izleyenleri duygulu anlar yaşattı.

Ay yapım'ın bu süper dizisi Medcezir, kim ne derse desin bana göre fevkalede. Biraz abartıyor olabilirim, kimse kusura bakmasın, doğruya doğru. Senarist Ece Yörenç'e, yönetmen Ali Bilgin'e ve emeği geçen tüm ekibin ellerine sağlık diyorum.

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar
Mail : ab.balcilar@hotmail.com
Blog: milliyet.com.tr/cansever
Blog: balcilar-blog.com


Not: Görseller Medcezir twitter sayfasından ve tarafımdan diziden kopyalanmıştır

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..